۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۹

نبویان :حرف‌های حسینیان شخصی بود

عضو جبهه پایداری همچنین به اظهارات آقای حسینیان اشاره کرد و گفت:‌ البته وی می گوید شوخی کرده است موضع فرد موضع جبهه پایداری نیست و تکذیب کرده و باید دانست که آقای لنکرانی سخنگو است.
کد خبر : ۶۰۳۹۱
به گزارش صراط به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان عضو جبهه پایداری، در همایش طلاب و روحانیون حامی جبهه پایداری با بیان اینکه امام(ره) پرچم توجه به معنویات را در انقلاب اسلامی بلند کرد، اظهار داشت: ‌انقلاب اسلامی ایران تئوری ولایت فقیه را عرضه کرد که بسیار تئوری مهمی است؛ از این رو افرادی باید در رأس کاری باشند که  مانند هیئت رئیسه مجلس ششم  افراد ضعیفی نباشند و جبهه پایداری بر اساس دفاع از ارزش‌های اسلامی، دفاع از ولایت فقیه، دفاع از عزت و حقوق ملت ایران شکل گرفته است.

این کاندیدای جبهه پایداری با بیان اینکه اسم بنده در دور اول در 5 لیست و دور دوم در 7 فهرست انتخاباتی آمده است گفت: اصالتا به جبهه پایداری انقلاب اسلامی تعلق دارم، یکی از اعضای جبهه متحد به من زنگ زد و گفتم من درگروهی که از جریان انحرافی و فتنه باشد نیستم و تعهد به هیچ جبهه‌ای ندارم.

وی در ادامه سخنان خود درباره دیدار خصوصی آیت‌الله مصباح یزدی در روز 19 دیماه 90 با مقام معظم رهبری اضافه کرد: برخی این موضوع را مطرح می‌کنند که جبهه پایداری در مقابل فرمان رهبر معظم انقلاب ایستاده و می‌گویند رهبری در این دیدار به آقای مصباح فرموده‌اند که با لیست واحد به صحنه انتخابات بیایید در حالی که این گونه شایعات در شان ما نیست و بعد دیدم منبع خبر هم دروغ بوده است.

نبویان به دیدار خود با آیت‌الله مصباح یزدی،  اشاره و اضافه کرد:‌ بنده به علامه مصباح گفتم آیا رهبر معظم انقلاب مخالف جبهه پایداری هستند که ایشان در جواب من گفت اگر "المجلس فی الامانه" نبود می‌گفتم نظر آقا در مورد جبهه پایداری چیست؟ و باید گفت آقا بحث رقابت را مطرح کردند و مایه برکت شد؛ از این رو شعار جبهه پایداری خلوص بیشتر در دفاع از رهبری است و ساکتین فتنه در مجلس نمی‌توانند مجلس در مدار دفاع از رهبری قرار دهد.

عضو جبهه پایداری در عین حال به نامه‌ای که خطاب به آیت‌الله مصباح نوشته شده بود اشاره کرد که حداقل 3 دروغ در آن وجود داشت و گفت:‌اول اینکه اعضای جبهه پایداری علامه مصباح را به عنوان قائم مقام رهبری عنوان نمی‌کنند و این مسئله دروغی بیش نیست؛ حتی در این نامه عنوان کرده بودند که بنده خیلی جبهه پایداری را قبول ندارم در حالی که افتخار من حضور در جبهه پایداری است که در رأس آن علامه مصباح هستند و آن را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

 

وی با تاکید بر اینکه جبهه پایداری این یک هفته سکوت کند و کرامت خود را بیشتر نشان دهند، گفت:علت تخریب‌ها علیه آیت‌الله مصباح و جبهه پایداری اقبال مردمی به این جبهه است؛ چرا مقام معظم رهبر در بین همه علما فرمودند علامه مصباح جای شهید مطهری را پر کرده است؟ اول اینکه فیلسوف است و همچنین شهید مطهری از آبروی خود را برای ارزش‌های اسلامی خرج می‌کرد از این رو علامه مصباح نیز آبروی خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلامی فدا کرد و به صحنه انتخابات آمد.

حجت‌الاسلام نبویان با تأکید بر اینکه برخی می‌گویند چرا آقای مصباح که فیلسوفی بزرگی است پا به عرصه حمایت از جبهه پایداری گذاشت، افزود: آیت‌الله مصباح برای دفاع از ارزش‌های اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد.

وی در ادامه به مخالفان جبهه پایداری اشاره و اضافه کرد: دسته اول روشنفکران، اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی و دسته دوم افرادی هستند که از رشد افکار آیت‌الله مصباح در جامعه نگرانند.

حجت‌الاسلام نبویان با بیان اینکه شمن می‌خواهد آیت‌الله مهدوی و آیت الله یزدی و آیت‌الله مصباح رو در روی یکدیگر قرار گیرند و این را باید خنثی کرد؛ افزود:‌برخی می گویند در لیست جیهه متحد ساکتین قرار دارند و خطرشان کمتر از جریان انحرافی نیست اما بنده به برای خنثی کردن این توطئه در فهرست حضور یافتم.

عضو جبهه پایداری همچنین به اظهارات آقای حسینیان اشاره کرد و گفت:‌ البته وی می گوید شوخی کرده است موضع فرد موضع جبهه پایداری نیست و تکذیب کرده و باید دانست که آقای لنکرانی سخنگو است؛ همچنین آقای الهام گفت که به این غلظتی که جوسازی می کنند نیست چنین منظوری نداشته اما باز هم می‌گویم نظر شخصی وی نظر رسمی جبهه پایداری نبود.

وی با تأکید بر اینکه متاسفانه برخی برای تخریب، جبهه پایداری را به ارتباط با جریان انحرافی متهم می‌کنند، اظهار داشت: شش ماه از عمر دولت نهم نگذشته بود که آیت‌الله مصباح یکی از مسئولان ارشد اطلاعاتی را نزد خود فرا خوانده و می‌خواهد سوابق اسفندیار رحیم مشایی را بررسی کند؛ از این رو پرونده جبهه پایداری در مقابل انحراف روشن است و وی برای اولین بار بحث فراماسونری و محمد علی باب‌ها را مطرح کرد؛ نزدیک 2 ساعت افکار مشایی را آوردم زمانی که تازه دورکاری احمدی‌نژاد بود؛ اما رهبری می‌فرمایند تا زمانی که دولت هست تخریب نکنیم و گرنه پرونده ما در مقابل جریان فتنه و انحرافی روشن است.