۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲

ملت با "صدای ملت" نجات می‌یابد

کاندیدای انتخابات مجلس نهم از تشکل انتخاباتی "راه ملت، پیروان ولایت" گفت: "صدای ملت" بیانگر راهی است که ملت را از بن بست‌های غلطی که در آن گیر کرده، نجات خواهد داد.
کد خبر : ۶۰۴۲۱

به گزارش فارس، سهیلا جلودارزاده کاندیدای انتخابات مجلس نهم از تشکل انتخاباتی "راه ملت، پیروان ولایت" پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نشستی خبری به اعلام مواضع و برنامه‌های این تشکل انتخاباتی و تحلیلی از فضای انتخابات پرداخت و اظهار داشت: بنده پیگیری حقوق زنان و توسعه مشارکت زنان در امر اداره کشور را در صورت ورودم به مجلس نهم به طور خاص مورد پیگیری قرار می‌دهم و نهایت سعی و تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار می‌برم.

وی با اشاره به سخنی از حضرت امام (ره) که فرمود "زنان باید در مقدرات اساسی کشور دخالت کنند"، گفت: متأسفانه تعداد نمایندگان زن در مجلس کاهش می‌یابد که باید به این موضوع توجه اساسی شود.

جلودارزاده در بخشی دیگری از سخنانش موضوع نجات اقتصادی کشور و برگرداندن مسیر حرکت اقتصادی کشور به مسیر حرکت مولد را از مسائل مهم می‌دانست که باید مورد توجه مجلس نهم قرار گیرد و در این زمینه توضیح داد: بنا داریم در مجلس آینده جبهه متحدی برای حمایت از سرمایه‌های ملی و نیروی کار و سرمایه‌گذار ایرانی تشکیل دهیم و این بخش را که موضوعی کاملاً اقتصادی است، از سیاست جدا کنیم تا بتوانیم به اقتصاد پایدار در کشور برسیم.

این کاندیدای تشکل انتخاباتی "راه ملت، پیروان ولایت" در انتخابات مجلس نهم در خاتمه گفت: "صدای ملت" بیانگر راهی است که ملت را از بن بست‌های غلطی که در آن گیر کرده، نجات خواهد داد.

نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
فقط تعداد زنها در مجلس کاهش نداره بیشتر از اونها تعداد روحانیون کاهش داشته و دارد . مجلس اول را با مجلس هشتم مقایسه کنید . به نظر شما علتش چیه که مردم از انتخاب روحانیون منصرف شده اند؟