۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴

ضبط‌صدای‌هدیه‌تهرانی‌برای‌پیغامگیرتلفن

خوشبختانه صدای خوبی از ایشان گرفتیم و قرار است در شب‌های نمایش، این صدا را بر روی پیامگیر تلفن بازیگران داشته باشیم.
کد خبر : ۶۰۴۴۰

خبرگزاری سینمای ایران نوشت:بهاره رهنما از پایان ضبط صدای هدیه تهرانی برای نمایش تازه‌اش خبر داد و گفت: «تهرانی در استودیو حاضر شد و دیالوگ‌های خود برای نمایش «این تابستان فراموشت کردم» را ضبط کرد.»
 
وی افزود: «خوشبختانه صدای خوبی از ایشان گرفتیم و قرار است در شب‌های نمایش، این صدا را بر روی پیامگیر تلفن بازیگران داشته باشیم.»
 
او درباره نقش هدیه تهرانی، صداپیشه نمایش تازه خود گفت: «تهرانی، پرستار بیمارستانی است که در سال‌های حوالی انقلاب اسلامی درجریان زندگی شخصیت‌های داستان قرار گرفته و سپس با همسر خود از ایران رفته است. صدای او بر روی پیغامگیر تلفن شخصیت‌ها، گره‌هایی از روایت را برای مخاطب باز می‌کند.»
 
رهنما، درباره اجرای قطعی نمایشنامه تازه خود گفت: «در حال حاضر به عنوان بازیگر همراه نمایش‌های «تبار شناسی دروغ و تنهایی» و همچنین «بی‌چمدان سفر کن» هستم. به همین خاطر ترجیح دادم بازبینی نمایش خود را تا پایان ارزیابی و قطعی شدن دو نمایشنامه دیگر به تعویق بیاندازم.»
 
«این تابستان فراموشت کردم» عنوان نمایشی از بهاره رهنما است که بر اساس سه داستان کوتاه منتشر شده از این هنرمند نوشته شده است. نسیم ادبی و شبنم فرشادجو، بازیگران این نمایش هستند و دغدغه‌های معار زنان ایران را به نمایش خواهند کشید.