۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶

آخرین قیمت میوه در بازار

موز در حال حاضر از 3300 تا 2800 تومان در بازار وجود دارد و قیمت آن نباید بیشتر از این باشد.
کد خبر : ۶۰۴۵۰
حسین مهاجران، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار تهران فهرست قیمت برخی میوه ها در بازار را اعلام کرد.
به گزارش خبر آنلاین بر اساس گفته های رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار تهران در حال حاضر سیب با کیفیت بسیار خوب با قیمت 2800 تومان در بازار به فروش می رسد که بسته به کیفیت این محصول قیمت آن تا 1400 تومان هم تنزل پیدا خواهد کرد.
او در ادامه پیرامون قیمت میوه در بازار گفت: « پرتقال ترکیه ای در حال حاضر در بازار با قیمت 2200 به فروش می رسد و قیمت آن تا 1100 تومان هم با توجه به به سایز و مارک پرتقال تفاوت دارد. »
مهاجران ادامه داد: « پرتقال مصری 1750 تومان، نارنگنی پاکستانی 1750 تومان ، خیار گلخانه 1600 تومان و خیار فضای باز جیرفت از 500 تا 800 تومان قیمت دارد. »
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار تهران همچنین در رابطه با قیمت موز که طی روزهای اخیر با افزایش قیمت، خبر سازی کرده است گفت: « موز در حال حاضر از 3300 تا 2800 تومان در بازار وجود دارد و قیمت آن نباید بیشتر از این باشد. »
مهاجران در رابطه با قیمت سبزی در بازار هم گفت: « در رابطه با سبزی از مسئولان توقع بیشتری دارم که کارشناسانه تر وارد بحث های پیرامون آن شوند. در ترکیه سبزی بیماریآورده بود و آنها رفتند بخشی که بیماری زا بود را قرنطینه کردند و هیچ خبری هم نگذاشتند منتشر شود در ایران هنوز ویروسی وارد نشده و فقط صحبت آن هست به یکباره می بینیم به طور کامل مصرف سبزی را ممنوع اعلام می کنند. اگر به من بگویند برای برخورد با ویروسی که شاید در زمین های سبزی کاری وجود دارد چه کار باید کنیم، می گویم آن منطقه را قرنطینه کنند و بعد بیاییم به مردم هم اطلاع رسانی کنیم که به طور مثال سبزی این منطقه دچار مشکل شده است. »
او ادامه داد: « امروز سبزی وضعیت عادی دارد و در 10 تا 15 روز دیگر هم به جایی خواهیم رسید که مصرف کننده نگرانی در این رابطه نداشته باشد. »