۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۰

وام مسکن در ابوموسی ۴۵ میلیون شد

زمانی که رئیس جمهور طی یک درخواست دستور افزایش وام مسکن مهر در ابوموسی به میزان 45 میلیون تومان را صادر می‌کند، سایر مسئولان نیز باید به اهمیت این شهرستان و حل مسائل و مشکلات توجه کنند.
کد خبر : ۶۰۴۸۳
فارس: استاندار هرمزگان گفت: طبق دستور رئیس جمهور وام مسکن مهر در شهرستان ابوموسی به ۴۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

ابراهیم عزیزی دقایقی پیش در جمع مدیران کل هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های جزیره ابوموسی و جزایر تابع اظهار داشت: شهرستان ابوموسی از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است و دراین راستا باید تمام تلاش خود را برای توسعه این شهرستان به کار گرفت.

به گفته وی پس از سفر رئیس جمهور به جزیره ابوموسی طی دور چهارم سفر استانی به هرمزگان، وزیران و مسئولان متعدد کشوری طی تماس‌های با استانداری هرمزگان آمادگی خود را برای تحقق خواسته‌های مسئولان استانی و شهرستانی پیرامون امور زیرساختی ابوموسی اعلام کردند.

عزیزی افزود: زمانی که رئیس جمهور طی یک درخواست دستور افزایش وام مسکن مهر در ابوموسی به میزان 45 میلیون تومان را صادر می‌کند، سایر مسئولان نیز باید به اهمیت این شهرستان و حل مسائل و مشکلات توجه کنند.

استاندار هرمزگان همچنین در ادامه خواستار توجه ویژه‌ به بانوان و جوانان شهرستان ابوموسی شد و افزود: ابوموسی به عنوان پیشانی ایران اسلامی در خلیج فارس مطرح است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خبر از تشکیل کارگروه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در استانداری هرمزگان خبر داد و گفت: برخی از مصوبات دور چهارم سفر رئیس جمهور به استان ابلاغ شده است.

وی همچنین از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خواست هرچه سریع‌تر مقدمات گردشگری شدن شهرستان ابوموسی را فراهم آورده و این شهرستان را به یک فرصت بی‌نظیر گردشگری تبدیل کند.

به گفته وی معنا و مفهوم رفع محدودیت‌ها در ابوموسی این است که همه با هم باید در توسعه این جزیره تلاش کنند.