۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تروریسم رسانه‌ای در دستور کار دشمن است

تروریسم رسانه‌ای در دستور کار دشمن است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمن با تمام توان به خصوص در جنگ رسانه‌ای درصدد ایجاد اختلاف در کشور است.
کد خبر : ۶۰۵۵۳۰

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از مهر، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه شب در یادواره شهدا در جیرفت با اشاره به اینکه مراسم تشییع شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) نشان داد که مردم پای انقلاب و آرمان و ارزش‌های نظام ایستاده‌اند گفت: این صحنه‌ها دشمن را نا امید می‌کند، اما ان‌ها برای ضربه زدن به کشور و مردم ما از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: آن‌ها می‌خواهند مانع حرکت رو به جلوی نیرو‌های انقلابی و پیشرفت کشور شوند.

وی با اشاره به حرکت‌های رسانه‌ای دشمن گفت: تروریسم رسانه‌ای در دستور کار دشمن قرار دارد و سعی می‌کنند مردم را نا امید و شبهه ایجاد کنند و دروغ و تحریف‌ها را منتشر می‌کنند، اما ما به هیچ عنوان به دشمن اجازه نمی‌دهیم در این مسیر موفق شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مردم ایران را هوشیار و با بصیرت خواند و افزود: مردم ایران دشمن شناس هستند و دولت نیز به عنوان خادم مردم تمام تلاش خود را به کار بسته است تا به مردم خدمت کند.

وی ادامه داد: دشمن هر روز از یک راه برای ضربه زدن به مردم و نظام استفاده می‌کند، اما آن‌ها باید بدانند که مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و دولت انقلابی و مردمی نیز شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش می‌کند.

اسماعیلی افزود: امروز می‌بینیم که مکتب امام خمینی (ره) انسان ساز است و افرادی مانند شهید سلیمانی را تربیت می‌کند و این راه ادامه دارد و تأثیر گذار است و دشمن از همین مساله هراس دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ابتدای اجرای گام دوم انقلاب هستیم و این شجره طیبه تداوم دارد و بارورتر از قبل خواهد شد.