۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶

برنامه ویژه برای ترویج بدحجابی

یکی از مراجع تقلید قم‌ با اشاره به اینکه مسیحی‌ها، بهایی‌ها و ضد انقلاب برای رواج بدحجابی در جامعه ما برنامه دارند، گفت: بد‌حجابی در شهر قم به عنوان مرکز فقاهت و مرجعیت نباید وجود داشته باشد.
کد خبر : ۶۰۶۷۳

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر قم در سخنانی با بیان این نکته که ستاره سهیل سالی یک بار دیده می‌شود، گفت: مسئولان شورای شهر ستاره سهیل نباشند که ما فقط سالی یک بار آنها را ببینیم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای عملیات تقاطع غیرهمسطح در ورودی منطقه پردیسان گفت: این پروژه دو سال است که بلاتکلیف باقی مانده است و این در حالی است که علاوه بر جمعیت ساکن در منطقه، مراکز علمی و دانشگاهی متعددی نیز در این بخش از قم استقرار دارند.

آیت‌الله سبحانی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی باید طبق برنامه زمان‌بندی شده دنبال شود، خاطرنشان کرد:  نباید شاهد تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی باشیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه شورای اسلامی شهر و شهرداری قم به مسائل فرهنگی از جمله حجاب گفت: حجاب یک نماد و شعار برای انقلاب و اسلام است و بی‌حجابی و بدحجابی نماد ضد انقلاب است.

این مرجع تقلید با انتقاد از وضعیت حجاب در قم گفت: حجاب آنگونه که باید و شاید در ایام مختلف به ویژه عید در اطراف حرم مطهر مورد توجه قرار نمی‌گیرد و همه نهادها در این زمینه باید به وظیفه‌ای که بر دوش دارند عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه مسیحی‌ها، بهایی‌ها و ضد انقلاب برای رواج بدحجابی در جامعه ما برنامه دارند، گفت: بد‌حجابی در شهری که مرکز فقاهت و مرجعیت است نباید وجود داشته باشد.

آیت‌الله سبحانی نظارت بر وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ باید مسئولان امر نظارت‌های خود را تقویت کرده و تذکرات لازم را ارائه دهند.

وی گفت: باید شهرداری نسبت به انجام فعالیت‌های فرهنگی اهتمام داشته باشند و تنها به عمران و آبادانی شهر اکتفا نکند.

این مرجع تقلید با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از نام ائمه اطهار در نام‌گذاری خیابان‌ها، از اقدام شهرداری در نام‌گذاری بلواری با نام امام صادق(ع) تقدیر کرد و گفت: باید تابلوهای نام این بلوار در جای جای آن نصب شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به بافت‌های فرسوده را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که بافت سنتی شهر احیا شده و اجرای پروژه‌های عمرانی در این زمینه می‌تواند موثر باشد.

گفتنی است در این دیدار شهردار قم در پاسخ به انتقاد آیت‌الله سبحانی در مورد اجرای عملیات تقاطع غیرهمسطح در ورودی منطقه پردیسان، گفت: مجری این پروژه اداره کل راه و شهرسازی است و ما زمین برای احداث پل را تملک کرده و در اختیار آنها قرار داده‌ایم.

 

نظرات بینندگان
حامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۳
بد حجابی دیگه چه صیغه اییه ما بد حجابی نداریم...اینها همش بی حجابیست تورو خدا دیگه نگید بد حجابی
عاشق رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
موافقم شدیییید
عاشق رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۲
با این بی حجابیا شخصا از دختر بودن خودم خجالت میکشم.ترو به خدا یه کاری کنید...گشت ارشاد راه حل نیست به خدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اون دنیا معلوم میشه کی بهتر بوده احیانا تو یا اون دخترهایی که تو ازشون احساس خجالت میکنی به دختر بودنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۲
به نظرم وضع حجاب خیلی بد است باید مسولین یک فکردرست حسابی درمورد این قضیه بکنند