۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲

دستگیری یکی از عاملین آتش زدن بنرهای شهری

دستگیری یکی از عاملین آتش زدن بنرهای شهری
رئیس بازرسی پلیس تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یکی از عاملان آتش زدن بنر های شهری و لیدر فعال اغتشاشات تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر : ۶۰۶۷۳۵

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ دوم حمید خروش گفت: در پی فراخوان هایی که توسط گروه های معاند برای روز های آتی اعلام می کردند ، ماموران بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با انجام اقدام به موقع و پلیسی موفق شدند یکی ازمحرکان و لیدرهای اصلی شکل گیری اغتشاشات را در تهران شناسایی کنند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت ، این متهم با آتش زدن بنر و ضبط فیلم و ارسال آن به رسانه های معاند و فعالیت گسترده در فضای مجازی ،متاثر از شبکه های معاند قصد دارد زمینه تجمع غیرقانونی و شکل گیری هسته اولیه اغتشاش در محلات تهران را ایجاد کند.

رئیس بازرسی پلیس تهران گفت: ماموران در پی اطلاع از یک مورد آتش سوزی بنر در یکی از بزرگراه های تهران به نشانی اعلامی اعزام شدند و مشخص شد، فردی با صورت پوشانده بنر نصب شده را با استفاده از مواد اشتعال زا آتش زده و فرد دیگری در پایین پل ایستاده درحال فیلم برداری بود سریعا متهمی که در حال آتش زدن بنرها بود دستگیر شد متهم پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شد.

سردار حمید خروش گفت: دستگیری سایر متهمان و عاملان اصلی اغتشاشات و آتش زدن بنرها همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.