۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴

کاندیدای اصلاح‌طلب را حمایت نمی‌کنم

عبدالرضا مصری نماینده جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه که در دور اول انتخابات مجلس نهم با اکثریت آرا پیروز شد، حمایت قاطع خود از محمد رزم را اعلام کرد.
کد خبر : ۶۰۷۰۲

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان کرمانشاه عبدالرضا مصری در حمایت مکتوب خود آورده است: اینجانب فقط و فقط از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان حمایت می‌کنم.

براساس این گزارش رییس ستاد انتخاباتی مصری با حضور در ستاد محمد رزم و ایراد سخنرانی مراتب حمایت از مصری را اعلام کرد.

عبدالکریم بنکداری در این رابطه اظهار کرد: در این دوره حساس از تاریخ، کشور ما نیازمند نمایندگانی آگاه متعهد و ولایت‌مدار است.

وی با بیان خاطراتی از دوران تصدی معاونت وزارت رفاه و تامین اجتماعی، تصریح کرد: با تمام وجود ضرورت حضور نمایندگانی آگاه، بصیر و ولایت‌مدار در مجلس شورای اسلامی حس می‌شود، لذا از شما مردم ولایت‌مدار می‌خواهم به این شاخص مهم انتخاب توجه کنید.

گفتنی است، بنکداری شب گذشته طی تماس تلفنی با مصری در خصوص شایعات مطرح شده از سوی کاندیدای اصلاح‌طلب کرمانشاه از وی سوال پرسیده است و مصری در جواب گفته است: به هیچ عنوان از چنین شخصی حمایت نکرده‌ام و ضمن این که سلام مرا به مردم خوب کرمانشاه ابلاغ می‌کنید، اظهار کنید که بنده به‌ صورت قاطع از جناب آقای رزم حمایت می‌کنم و از تمامی هوادارن خود می‌خواهم جناب آقای رزم را که کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان است را انتخاب نمایند.

 

نظرات بینندگان
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
تا حالا دقت کردین منصوبین کدوم جبهه(اصول گرا یا اصلاح طلب)بیشتر جیره خوار دولت های شیطانی شدن؟
منصوبین کدام جبهه بیشترین توهین رو به مقدسات شیعی داشتن ؟
گنجی و سروش رو که یادتون نمیره؟
جواب این سوال ها به من میگه اعضای یک جبهه بلقوه ...... که بعضی هاشون بلفعل شده