۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۹

سپاهان برد

کد خبر : ۶۰۷۳۶

مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 سه شنبه با دیدار تیم های النصر امارات و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آل مکتوم دبی امارات پیگیری شد که در پایان شاگردان زلاتکو برابر حریف خود به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کردند.


در این دیدار "برنو سزار" در دقیقه 44 سپاهان را از حریف اماراتی خود پیش انداخت تا نیمه اول با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان برسد. در شروع نیمه دوم اتفاق عجیبی افتاد و بازیکنان امارات در دقیقه 49 مرتکب اشتباهی در گرفتن توپ شدند که داور اعلام ضربه پنالتی کرد اما ابراهیمی این ضربه پنالتی را در حرکتی جوانمردانه به دروازه بان النصر پاس داد. در این صحنه دروازه بان النصر اخراج شد.
 
در ادامه این بازی و در دقیقه 54 رحمان احمدی روی مهاجم النصر مرتکب خطا شد که داور اعلام ضربه پنالتی کرد اما احمدی این ضربه را مهار کرد تا سپاهان شانس رسیدن به پیروزی را از دست ندهد. در دقیقه 67 جواهر سوکای گل دوم سپاهان را به ثمر رساند و سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 77 گل سوم را به ثمر رساند.
 
تیم فوتبال سپاهان با این پیروزی 10 امتیازی شد و به صدر جدول گروه سوم صعود کرد. تیم الاهلی عربستان نیز که قبل از این با 7 امتیاز و با تفاضل گل بهتر در جایگاه نخست قرار داشت سه شنبه شب باید به مصاف لخویا قطر برود.