۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸

خط قرمز اعضای جبهه پایداری کجاست؟

غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس هشتم گفت : یکی از تفاوت‌ها شاید این مسئله باشد که جبهه پایداری، به یک معنا رئیس‌جمهور را خط قرمز خود می‌داند.
کد خبر : ۶۰۸۶۹
به گزارش صراط به نقل از روزنامه جوان، غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس هشتم گفت : یکی از تفاوت‌ها شاید این مسئله باشد که جبهه پایداری، به یک معنا رئیس‌جمهور را خط قرمز خود می‌داند و هیچگونه انتقادی را طی دوره هشتم به عملکرد ایشان نداشته است و اینکه خودشان نیز معتقد هستند که دولت، ضعف‌های قابل توجهی داشته و می‌گویند که ما انتقاد خود را به صورت مستقیم و حضوری مطرح می‌کنیم، که البته اثر بخش هم نبوده است ولی جبهه متحد به این صورت فکر نکرده و نمی‌کند.

جبهه متحد آنجایی که صریح و شجاعانه عمل کند طی دوره هشتم مجلس عمل کرده و ملاحظه‌کاری را کنار گذاشته است و در واقع با اینکه خود رئیس‌جمهور جزو اصولگرایان است، ملاحظه اصولگرا بودن ایشان را در نقد و بررسی کارکردش کنار می‌گذارد و البته اگر خدمت خوبی کرده نیز از این خدمت تقدیر کرده و می‌کند یا اگر اشتباهاتی داشته یا تخلف از قانون کرده به صراحت در مقابل وی قرار گرفته است، که چنین رویکردی اصولاً در جبهه پایداری وجود ندارد.

نکته دوم هم این است که به نظر من در طول مجلس هشتم، برخی از اعضای جبهه پایداری که در درون مجلس حضور داشتند، نتوانستند طرح و پیشنهاد حل کننده مشکلات که بتواند گره و مشکلی از مردم باز کند را ارائه کنند. البته نطق‌هایی پیش از دستور داشته‌اند و در همین حد هم بسنده شده و در طرح‌ها و لوایح به ندرت اتفاق افتاده که این افراد ورود کنند و اظهار نظر، موافقت یا مخالفتی داشته باشند.