۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳

دستگیری راننده‌مست در شمال‌تهران

رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: مرد جوانی که در حالت مستی در خیابان های شمال تهران رانندگی می کرد دستگیر و خودرویش توقیف شد.
کد خبر : ۶۰۹۱۴

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد عسگری نژاد در این باره اظهار داشت: در نخستین دقایق بامداد دوازدهم اردیبهشت ماه ماموران راهور هنگام گشت زنی در یکی از خیابان های شمال تهران با راننده یک دستگاه خودرو هیوندا سفید رنگ روبرو شدند که به صورت غیر عادی در حال رانندگی بود. در ادامه ماموران خودرو را متوقف کرده و از تیم تست سلامت پلیس راهور خواستند در محل حاضر شود.

وی افزود: پس از آزمایش های لازم از سوی متخصصان مشخص شد پسر جوان به نام "سینا"  مقدار زیادی مشروبات الکلی مصرف کرده و به این خاطر از حالت عادی خارج شده بود. در صورتی که ماموران خودرو را توقیف نمی کردند احتمال داشت پسر جوان با حرکت های مخاطره آمیز جان خود و دیگر شهروندان را به خطر بیاندازد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت در پایان خاطر نشان کرد:خودرو راننده متخلف پس از توقیف به پارکینگ منتقل و خودش نیز به منظور سیر مراحل قانونی طی صورتجلسه ای به ماموران کلانتری 104 عباس آباد تحویل داده شد.
 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
شاید مواد هم چاشنی الکل بوده!