۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۲

پیشکسوت استقلال را راه ندادند!

دیدار تیم های فوتبال استقلال و الریان قطر در شرایطی برگزار شد که تماشاگران ایرانی بارها شعار "خلیج همیشه فارس" را در ورزشگاه آزادی طنین انداز کردند.
کد خبر : ۶۰۹۶۱

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الریان قطر در هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

* مهدی فنونی زاده بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال زمانی که قصد ورود به جایگاه ویژه را داشت با ممانعت مسئولان این جایگاه مواجه شد تا به میان تماشاگران برود و بازی را از روی سکوها تماشا کند. ظاهرا ماموران حراست فنونی زاده را نشناخته بودند. با حضور او در میان تماشاگران، هواداران استقلال به شدت وی را تشویق کردند.

* علی فتح الله زاده که در جایگاه ویژه حضور داشت شال آبی رنگ استقلال را برگردن انداخته بود که هنگام تشویق تماشاگران این شال را برای آنها تکان داد.

* تماشاگران استقلال که ظاهرا در چند بازی اخیر برای حمایت از فتح الله زاده متحد شده اند در برخی دقایق علیه کاظمی اولیایی شعار دادند.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی در طول این بازی بارها شعار "خلیج همیشه فارس ایران - استقلال قهرمان " را سر دادند.

* علیرضا منصوریان و مهدی پاشازاده از بازیکنان سالهای نه چندان دور استقلال نیز از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند. منصوریان بارها از سوی هواداران تشویق شد.

* آرش برهانی در نیمه اول به عنوان کاپیتان استقلال وارد میدان شد اما در نیمه دوم مجتبی جباری وارد زمین شد و بازوبند را بر بازو بست.

* هواداران استقلال که از نحوه بازی آرش برهانی ناراحت بودند بارها به نحوه بازی او اعتراض کردند.

* عملکرد استقلال خصوصا در نیمه دوم باعث اعتراض هواداران شد.

* میلاد میداودی که در نیمه دوم جای خود را به اسماعیل شریفات داد نسبت به این تعویض اعتراض داشت و رفتار مناسبی نداشت.