۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

ادعای نتانیاهو: ایران عامل حمله به کشتی اسرائیلی است

ادعای نتانیاهو: ایران عامل حمله به کشتی اسرائیلی است
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار یاوه گوئی درباره اینکه اجازه تقویت حضور ایران را در مرزهای شمالی این رژیم نمی دهد، مدعی شد که حمله هفته گذشته به کشتی اسرائیلی کار ایران بوده است.
کد خبر : ۶۱۱۶۷۵

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از مهر، المیادین نوشت؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که هدف قرار گرفتن کشتی اسرائیلی در دریای عمان نشان می‌دهد که ایران همچنان در پی حفظ معادله بازدارندگی است.

این گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی در حالی است که خبرگزاری رویترز هم اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم مدعی شده که ایران عامل حمله هفته گذشته به کشتی اسرائیل در دریای عمان بوده است.

نتانیاهو در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران بار دیگر به یک کشتی در خلیج فارس حمله کرد و به آزادی کشتیرانی بین المللی ضربه زد.

وی ضمن تکرار ادعا‌های گذشته، درباره برنامه هسته‌ای ایران هم گفت: تل آویو اجازه نمی‌دهد ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد و حضورش را در مناطق شمالی اسرائیل تقویت کند.

خبرگزاری رویترز دیروز شنبه به نقل از منابع نظامی منطقه‌ای مدعی شد که دست کم یک کشتی نفتی که تحت مالکیت رژیم صهیونیستی قرار داشت، در روز ۱۰ فوریه در دریای عرب مورد حمله قرار گرفته است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم پیشتر گزارش داد که مقامات امنیتی این رژیم معتقدند که این حمله بخشی از اقدامات تلافی جویانه ایران در پاسخ به اقدامات منتسب به اسرائیل علیه ایران است.

این شبکه مدعی شد که یکی از کشتی‌های «ایال عوفر»، میلیاردر اسرائیلی هفته گذشته توسط کشتی‌ها و پهباد‌های ایرانی در خلیج فارس مورد حمله قرار گرفته است. این کشتی با نام CAMPO SQUARE متعلق به شرکت کشتیرانی «زودیاک» تحت مالکیت «ایال عوفر» بوده است. منبع مذکور مدعی شد که این حمله تلفات جانی در پی نداشته است.