۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

حضور بانوان هوادار در تمرین استقلال

حضور بانوان هوادار در تمرین استقلال
تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که بانوان هوادار از نزدیک شاهد روند فعالیت شاگردان ساپینتو بودند. در حاشیه این تمرین مدیرعامل آبی‌پوشان با معاونین خود در کمپ حجازی تشکیل جلسه داد و در خصوص مسایل این تیم به بحث و تبادل نظر پرداخت.
کد خبر : ۶۱۲۱۹۳

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایرنا، تمرین امروز استقلال با نظر مدیرعامل و هماهنگی صورت گرفته با سرمربی آبی‌پوشان در حضور هواداران برگزار شد. در ابتدای این تمرین بانوان هوادار استقلال نیز حضور داشتند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در بخشی مجزا و مخصوص مستقر شده و تیم محبوب خود را تشویق کردند.

حضور بانوان هوادار استقلال موجب شد تا سایر هواداران از شعار‌های مرسوم فوتبالی خودداری کرده و فضایی سالم را در تمرین امروز استقلال رقم بزنند. تمرین گلر‌های استقلال به صورت جداگانه، برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی ساپینتو برای بازیکنان، فوتبال و ضربات پنالتی از جمله برنامه‌های تمرینی آبی‌پوشان در کمپ حجازی بود.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال نیز که برای حضور در تمرین امروز راهی کمپ حجازی شده بود در میان تشویق هواداران در میان آن‌ها حضور یافت و برای دقایقی در خصوص شرایط این‌روز‌های آبی‌پوشان پایتخت سخن گفت.

هواداران استقلال کلیه بازیکنان را در این جلسه تمرینی مورد تشویق قرار دادند و بار‌ها خواستار ادامه روند موفقیت آمیز استقلال شدند.

گفتنی است این جلسه تمرینی از ساعت ۱۱:۳۰ در کمپ مرحوم حجازی آغاز شد که سیدمهدی علوی معاون فرهنگی و اجتماعی استقلال، مرتضی موسوی زنوز معاونت اداری و پشتیبانی باشگاه، امیرحسین قاضی نور مدیر اجرایی، بهرام امیری مشاور عالی و فرشید سمیعی معاونت حقوقی استقلال نیز در آن حضور داشتند.