۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

سردار محمدیان: دشمن در جنگ ترکیبی شکست خورد

سردار محمدیان: دشمن در جنگ ترکیبی شکست خورد
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: دشمن با تمام تجربیات گذشته خود یک جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و نظام اسلامی به راه انداخت همانطور که انتظار می‌رفت، نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمن نقش بر آب شد اما همچنان خرمشهرها در پیش است.
کد خبر : ۶۱۳۱۱۶

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، همایش مودت امنیت آفرینان ولایت‌مدار ۴ با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران و جمعی از پاسداران و نیروهای انتظامی در پادگان حضرت ولیعصر سپاه تهران عصر امروز برگزار شد.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در این مراسم اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی و سپاه پاسداران تمام قد در مقابل فتنه‌ها ایستاده‌اند. سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مانند دو انگشتی هستند که در کنار هم قرار دارند، هیچ جدایی میان آن‌ها وجود ندارد و هدف هر دو تامین امنیت مردم عزیز و نظام اسلامی است.

وی با بیان این که قرارگیری سپاه و نیروی انتظامی در کنار هم موجب کوری و ناامیدی دشمن می‌شود، گفت: دشمن با تمام تجربیات گذشته خود یک جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و نظام اسلامی به راه انداخت. حاصل مطالعات دشمن آن بود که در تمام ابعاد اقدامات خود علیه نظام را آغاز کند، گرچه فوت آن خانم برنامه‌ریزی شده نبود اما مانند جرقه‌ و پیش‌ران برای توطئه دشمن عمل کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت با ذکر اینکه دشمن به صورت برنامه‌ریزی توطئه‌های خود را پیش برد، افزود: در فتنه اخیر، همانطور که انتظار می‌رفت، نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمن نقش بر آب شد اما همچنان خرمشهرها در پیش است.

سردار محمدیان ادامه داد: جمع‌بندی دشمن آن بود که در این برهه از زمان بر روی یکسری مسائل تمرکز کند. یکی از آن مسائل، مسئله حجاب بود. ایجاد شکاف بین مسئولان نظام و مردم عزیز و ناکارآمد نشان دادن نظام از جمله برنامه های دشمن بود که با تلاش های زیادی که داشت ولی موفق نشد.