۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

بررسی نرخ کرایه سال آینده وسایل حمل و نقل عمومی

بررسی نرخ کرایه سال آینده وسایل حمل و نقل عمومی
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی و حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های جاری این مجموعه برای سال در جلسه صحن یکصد و سی و پنجم شورا خبر داد.
کد خبر : ۶۱۴۲۱۵

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرگزاری دانشجو، سخنگوی سورای اسلامی شهر تهران از برگزاری یکصد و سی و پنجم جـلسه رســـمی ششمین دوره شـورای اســلامی شــهــر تـهـران، ری و تـجـریش روز یکشنبه بیست و یکم اسفند ماه در محل صحن رسمی جلسات شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و گفت: در این جلسه ۹ دستور در مورد بحث و بررسی در صحن شورا قرار خواهد گرفت.

نادعلی افزود: بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص «مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران» اولین دستور صحن شورا خواهد بود.

وی تصریح کرد: طرح «تایید ساختار و تشکیلات نهاد راهبردی و پایش طرح‌های توسعه شهری تهران» بعنوان دومین دستور در صحن عنوان و مورد بررسی اعضای شورا قرار خواهد گرفت.

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران در این جلسه تعدادی از لوایح بهای خدمات در سال ۱۴۰۲ که شامل تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی برای سال آتی می‌باشد نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نادعلی در ادامه از حضور محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های جاری این مجموعه در صحن شورا خبر داد.

وی درپایان با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف باغات شهر تهران تاکید کرد: در صحن فردا اعضای شورا ۹ فقره پرونده پلاک ثبتی را از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی قرار خواهند داد.