۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
انسیه خزعلی:

کشور شرایط خاصی را پشت سر گذاشته / باید نظرات همه را بشنویم، اگرچه ممکن است همه نظرات قابل اجرا نباشد

کشور شرایط خاصی را پشت سر گذاشته / باید نظرات همه را بشنویم، اگرچه ممکن است همه نظرات قابل اجرا نباشد
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بزرگان و تصمیم‌گیران طبیعتا باید همان‌گونه که هست همه را فرزندان خود و شریک در امور بدانند و نظرات همه را بشنوند.
کد خبر : ۶۱۵۸۷۷

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایلنا، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بزرگان و تصمیم‌گیران طبیعتا باید همان‌گونه که هست همه را فرزندان خود و شریک در امور بدانند و نظرات همه را بشنوند.


خزعلی درباره این‌که در سالی که گذشت کشور ما یک شرایط خاص را پشت سر گذاشت چقدر نیاز است صاحبان تریبون به انسجام ملی کمک کرده و از ایجاد اختلافات دوری کنند، گفت: همه کسانی که عِرق ملی دارند و همه کسانی که به وطن علاقه دارند، باید کاری کنند که انسجام به وجود بیاید و اختلافات را کم کنند.

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری تاکید کرد: طبیعتا در هرکاری اختلاف سلیقه وجود دارد، اما هنگامی که تصمیمی گرفته می‌شود همه باید دور آن تصمیم جمع و برای تحقق آن اقدام کنند و کارشکنی نکنند و مانع تحقق آن نشوند.

وی درباره این‌که باتوجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ بزرگان و تصمیم‌گیران باید چگونه اقدام کنند تا آن شکاف و اختلافی که در کشور مشاهده می‌کنیم از میان برداشته شود، گفت: طبیعتا باید همان‌گونه هست، همه را فرزندان خود و شریک در امور بدانند و نظرات همه را بشنوند.

خزعلی خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است همه نظرات قابل اجرا نباشد، اما سعی کنند برای نظرات غالب زمینه را فراهم کنند که اجرایی شود.