۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

پیشنهاد وسوسه‌انگیز بکام برای جذب مسی

پیشنهاد وسوسه‌انگیز بکام برای جذب مسی
اینتر میامی برای کنار زدن بارسلونا و رقبا به لیونل مسی پیشنهاد مالکیت بخشی از سهام باشگاه را می‌دهد.
کد خبر : ۶۱۷۴۳۸

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرورزشی، گزارش‌ها حاکی از آن است که اینتر میامی قصد دارد به لیونل مسی خرید سهام باشگاه را پیشنهاد دهد تا به هر طریقی که می‌تواند او را از پاری‌سن‌ژرمن جدا کرده و به تیم خود بکشاند.

قرارداد ستاره آرژانتینی در تابستان تمام می‌شود و هنوز مشخص نیست که لئو چه نقشه‌ای برای آینده‌اش کشیده است. او چندین گزینه برای انتخاب دارد اما اعتقاد بر این است که می‌خواهد یک فصل دیگر در اروپا بازی کند. اما به نقل از نشریه ایندیپندنت، اینتر میامی دیوید بکام می‌خواهد مسی را متقاعد کند که در MLS بازی کند و آماده است تا به او سهام این باشگاه را پیشنهاد دهد. باشگاه در چند ماه گذشته با مسی و نمایندگانش در مورد انتقال احتمالی مذاکره کرده و خورخه مسی پدر و مدیربرنامه‌های لیونل همچنین با MLS در مورد برنامه آنها برای تبدیل شدن مسی به چهره کلیدی لیگ صحبت کرده است.

اما ظاهرا مسی که یک آپارتمان رویایی ۷ میلیون پوندی هم در میامی دارد، می‌خواهد یک سال دیگر در اروپا بماند. او گزینه تمدید یک ساله با پی‌اس‌جی را دارد، اما می‌خواهد در مورد مسیری که باشگاه طی می‌کند اطمینان حاصل کند، از جمله اینکه چه کسی سرمربی فصل آینده خواهد بود.

بارسلونا هم یکی دیگر از گزینه‌های مسی است. آنها می‌توانند این فوق ستاره را در کنار روبرت لواندوفسکی تبدیل به پردرآمدترین بازیکن خود کنند، و رافا یوسته، نائب رئیس باشگاه، ادعا می‌کند که با نمایندگان مسی در مورد انتقالش تماس گرفته شده است. او گفت: «ما با نمایندگان لئو مسی در تماس بوده‌ایم. لئو می‌داند که ما چقدر او را تحسین می‌کنیم و من دوست دارم که او برگردد. مطمئناً مسی عاشق بارسا و شهر است، بنابراین امیدواریم شرایط مناسبی برای ادامه تاریخسازی او در اینجا پیدا کنیم.»

بی شک هواداران بارسا با دل و جان خواهان بازگشت مسی هستند، زیرا در دقیقه دهم بازی چهارشنبه با رئال مادرید نام مسی را در ورزشگاه فریاد می‌زدند.

برچسب ها: بکام مسی صراط نیوز