۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

امروز دوشنبه ۲۱ فروردین؛ در غالب مناطق کشور جوی آرام حاکم است

امروز دوشنبه ۲۱ فروردین؛ در غالب مناطق کشور جوی آرام حاکم است
امروز در غالب مناطق کشور جوی آرام حاکم است و ساعات بعد از ظهر در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس جنوبی واقع در جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.
کد خبر : ۶۱۷۸۷۱

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، دوشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر است. ساعات بعد از ظهر در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس جنوبی واقع در جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

سه شنبه در نیمه شرقی کشور همچنان جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم است. در مناطقی از نوار غربی کشور افزایش ابر و وزش باد شدید رخ میدهد که در استان‌های مرزی کرمانشاه کردستان و آذربایجان غربی رگبار پراکند گاهی رعد و برق نیز انتظار میرود چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش در نوار غربی کشور آغاز میشود در شمال خوزستان غرب، لرستان، ایلام، کرمانشاه غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت و در مناطقی رگبارو رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی رخ میدهد.

پنجشنبه گستره بارش شمال، بوشهر شمال غرب، فارس غرب اصفهان و دامنه‌های جنوبی البرز واقع د قزوین، البرز و تهران را نیز در بر خواهد گرفت در شمال خوزستان ایلام، لرستان کرمانشاه، همدان، کردستان نیمه شرقی، زنجان قزوین بارش شدت خواهد داشت و در این روز علاوه بر رگبارو رعدوبرق شدید ریزش تگرگ انتظار می‌رود.

وزش باد شدید و خیزش گردو خاک در مرکز جنوب و نوار شرقی کشور نیز پیش بینی می. شود در ضمن طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در سواحل دریای خزر وزش باد شدید همراه با افزایش نسبی دما رخ می‌دهد. جمعه مقدار بارندگی در جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش می‌یابد در دامنه‌های زاگرس در غرب کشور و مناطقی از شمال غرب بارش پیش بینی میشود و با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران وزش باد و کاهش دما انتظار می‌رود همچنین در نیمه شمالی بویژه در نوار شمالی کشور وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پدیده حاکم است و خلیج فارس و دریای خزر مواج است.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند