۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

ماجرای حواشی انتخاب شهردار مشهد

ماجرای حواشی انتخاب شهردار مشهد
رئیس شورای شهر مشهد گفت: تمام دغدغه من این بود که پیام مثبتی از شورا به سمت مدیریت شهری صادر شود.
کد خبر : ۶۱۷۹۸۱

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسن موحدیان رئیس شورای شهر مشهد  در خصوص حواشی انتخاب شهردار مشهد اظهارداشت:گزینه من به ترتیب آقایان رئیسیون، برادران و قلندر بود چرا که آقای رئیسیون را از دوره شهرداری پژمان به خوبی می‌شناسم؛ وی بدنه شهرداری را به خوبی کنترل می‌کرد و سرمایه‌گذار‌های زیادی را به مشهد آورد.

وی افزود: گزینه دوم من مهدی برادران بود چرا که برادران فکر منظمی دارد و کار‌بلد است، اما اعضای شورای شهر نسبت به انتخاب وی به اجماع نرسیدند.

موحدیان تصریح کرد: من رأی خودم را مستقل به آقای قلندر دادم چرا که قلندر وجه ملی خوبی دارد و می‌تواند مشکلات ما را در تهران حل کند و این گونه نبود که ابتدا رأی سایر اعضا را ببینم و سپس رأی دهم و در این زمینه سوءتفاهم ایجاد شده است.

رئیس شورای شهر مشهد درباره توصیه‌اش به اعضای شورای شهر در جریان رای گیری مبنی بر رای به یک گزینه اظهارکرد: منظورم از توصیه این بود که شهردار منتخب با رای اکثریت انتخاب شود و اینکه اعضای شورا به اجماع در خصوص یک نفر برسند تا رای شکننده نباشد و شهردار با قاطعیت اعضا انتخاب شود تا پشتوانه خوبی برای شهردار ایجاد شود. تمام دغدغه این بود که پیام مثبتی از شورا به سمت مدیریت شهری صادر شود.

وی عنوان کرد: مطابق دیدگاهم رای ۸ به ۶ برای آقای قلندر رای سستی است در صورتی که اگر اعضای شورا با یکدیگر متحد می‌شدند و به اجماع بیشتری می‌رسیدند آقای قلندر به عنوان شهردار مشهد با قاطعیت انتخاب می‌شد و قطعا در روند کار شهردار هم موثر است.