۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

چه نوع مبلمانی برای بالکن مدرن مناسب‌تر است؟

چه نوع مبلمانی برای بالکن مدرن مناسب‌تر است؟
کد خبر : ۶۱۸۷۰۴

آیا علاقه‌مند هستید طراحی بالکن شما با ترکیب یک مبلمان مناسب مانند یک اتاق نشیمن یا اتاق خواب جلوه کند؟ استراحت کردن در بالکن راهی آسان برای گذراندن زمان در فضای باز بدون ترک خانه است. همچنین مکانی عالی برای میزبانی از مهمانان و همچنین پرورش گیاهان مورد علاقه شما است.

اگر عاشق استراحت در بالکن خود هستید، و بالکن مدرنی دارید ایده خوبی است که روی یک مبلمان خوب برای بالکن خانه خود سرمایه‌گذاری کنید.

در حال حاضر، طرح‌های متعددی برای مبلمان بالکن در بازار وجود دارد. هر مبلمانی علاوه بر کاربردش در خانه‌ها جذابیت نیز به آن می‌بخشد. با تنوعی که از سبک‌های مختلف مبلمان بالکن وجود دارد، انتخاب مناسب برای طراحی بالکن مثل یک اتاق نشیمن می‌تواند کار دشواری باشد.

بنابراین، ما فهرستی از انواع ایده‌های مدرن برای انواع صندلی بالکن یا مبلمان بالکن را گردآوری کرده‌ایم که فضای شیک و منحصر به فردی ارائه می‌دهد. این ایده‌های متفاوت مبلمان بالکن، فضای داخلی خانه شما را ارتقا می‌دهد.

چه نوع مبلمانی برای بالکن مدرن مناسب‌تر است؟

 

1- قرار دادن تاب در بالکن

اگر به دنبال محیطی سرگرم‌کننده و عجیب هستید، یک تاب فلزی یا یک تاب ریلکسی به بالکن خود اضافه کنید. اگر بالکن کوچکی دارید، آن را با مبلمان و وسایل تزئینی زیاد غرق نکنید.

در فضاهای کوچک، فقط مبلمان و لوازم دکوری لازم را انتخاب کنید و تمرکز خود را روی مناظر بیرون بگذارید. تاب در بالکن‌های کوچک بسیار ایده جذاب و کاربردی است. این طراحی در عین اینکه ظریف است، چشمگیر نیز می‌باشد.

2- راه‌اندازی کابینت همراه با چند صندلی راحتی برای بالکن کوچک

اگر می‌خواهید یک فضای بالکن منحصر به فرد و در دسترس داشته باشید، می‌توانید یک پیش‌خوان متکی به دیوار در بالکن به عنوان یک کابینت چوبی کوچک قرار دهید. به خصوص اگر بالکن شما مناظر فوق العاده‌ای دارد، این ایده بسیار خوبی است.

کابینتی را انتخاب کنید که مکمل زیبایی طراحی خانه شما باشد. سپس به میزان فضایی که در اختیار دارید دو صندلی نشیمن فلزی فرفورژه و یک میز وسط نیز به آن اضافه کنید.

3- مبلمان حصیری بالکن

اگر از نوشیدن چای یا قهوه و تماشای بیرون لذت می‌برید، دو صندلی حصیری و یک میز قهوه‌خوری به بالکن خود اضافه کنید و گوشه‌ای دنج را برای استراحت خود فراهم آورید.

شما همچنین می‌توانید از بالکن خود به عنوان گوشه‌ای برای مطالعه استفاده کنید تا بعد از یک هفته پرتنش استراحت کنید.

مبلمان حصیری که برای بالکن خود انتخاب می‌کنید در برابر آب و هوا مقاوم است و شخصیت منحصر به فردی به خانه شما می‌بخشد.

علاوه بر این، می‌توانید طراحی مبلمان بالکن خود را با چند گلدان ارتقا دهید. گیاهان تاثیر مثبتی بر روحیه شما دارند و همچنین به دکوراسیون بالکن شما زیبایی دوچندان می‌افزایند.

4- ایده حصار فنس چمنی

اگر فضای بیشتری در بالکن خود دارید و از قسمتی در معرض دید ساختمان‌های دیگر هستید می‌توانید با قرار دادن یک دیوار چمنی در بالکن خود آن را به یک مکان پیک نیک صمیمی تبدیل کنید. آنگاه با قرار دادن یک صندلی نشیمن و یک میز، سبک جدیدی برای بالکن آپارتمانی خود به وجود بیاورید.

اگر فضا اجازه می‌دهد، با گلدان‌های حجیم و گیاهان با شاخه‌های بزرگ فضایی سبز و دلباز ایجاد کنید. در نهایت، می‌توانید با لوازم دکوری منحصر به‌ فرد مانند شمع، گلدان، لامپ و مجسمه‌های بی‌نظیر فضایی درام به بالکن خود ببخشید.

این ایده به بالکن شما ظاهری تمیز و طبیعی می‌بخشد و مکانی را برای استراحت و تفریح شما بدون محدودیت فراهم می‌آورد.

اگر یک بالکن جمع و جور دارید که فضایی برای میز و صندلی ندارد، کوسن‌هایی را روی زمین قرار دهید تا یک قسمت نشیمن درست کنید.

آنگاه فنس چمنی و مجموعه ای از گیاهان بزرگ و کوچک را که دوست دارید در بالکن کوچک خود اضافه کنید تا محیطی آرام ایجاد کنید و طبیعت را به خانه خود بیاورید.

از گلدان‌های منحصر به فرد استفاده کنید که مکمل یکدیگر هستند و دیدن آن‌ها برای شما حس و حال خوب ایجاد می‌کند. چنین فضایی می‌تواند به کلی الهام بخش باشد.

5- در بالکن نیمکت بگذاریم!

به دنبال ایده‌های ساده مبلمان برای بالکن کوچک هستید؟ یک نیمکت چوبی اضافه کنید که از نظر بصری جذاب و در عین حال کاربردی باشد. یک نیمکت فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. بنابراین، برای بالکن‌های کوچک بسیار کاربردی است.

یک نیمکت با فضای سبز ایده‌ای فوق العاده برای بالکن کوچک است. برای زیبایی بیشتر، چند فانوس کاغذی را رشته کنید و دیوارهای خود را با رنگی سرگرم‌کننده مانند بنفش رنگ کنید.

6- یک میز ناهارخوری آلومینیومی قرار دهید

اگر می‌خواهید یک مبلمان چند منظوره در فضای بالکن خود داشته باشید، یک میز و صندلی آلومینیومی انتخاب کنید. به این ترتیب، می‌توانید پس از یک روز طولانی در آنجا استراحت کنید و از میان وعده‌ها یا نوشیدنی در بالکن خود لذت ببرید.

شما همچنین می‌توانید یک شام صمیمی را زیر ستاره‌ها با عزیزان‌تان صرف کنید. اما سعی کنید میز ناهارخوری که انتخاب می‌کنید با زیبایی طراحی خانه شما مطابقت داشته باشد. این ایده‌های طراحی مبلمان بالکن به شما کمک می‌کند فضایی آرام در خانه خود خلق کنید.

در کنار ارائه ایده‌های مبلمان بالکن کوچک، بالکن بزرگ در سبک‌های مدرن و قدیمی یک متخصص می‌تواند به شما راهنمایی بیشتری کند که کدام مبلمان مناسب فضای خاص شما است و چگونه مبلمان و قطعات دکوری را می‌توانید بچینید.

فروشگاه باغ کالا در زمینه تولید میز و صندلی باغ، ویلا، حیاط و بالکن فعالیت دارد و محصولات مختلف را با تنوع بالا و قیمت مناسب عرضه بازار کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت انواع مبلمان باغی باغ کالا با شماره های 76204357-021 و 76204358-021 تماس گرفته و یا به سایت   https://baghkala.com مراجعه نمایید.