۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
جاویدنیا:

پارتی‌بازی در رسانه جایز نیست

پارتی‌بازی در رسانه جایز نیست
باید به جوانان میدان دهیم و من نیز طالبم که جوانان در رسانه حضور فعال و موثر داشته باشند.
کد خبر : ۶۱۸۷۲۱

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا جاویدنیا، بازیگر و گوینده رادیویی درباره حضور جوانان در رسانه گفت: باید به جوانان میدان دهیم، من نیز طالبم که جوانان حضور داشته باشند. در جشنواره ها، تعداد زیادی از جوان فعالیت کردند، خیلی هم عالی بوده و به آن‌ها تبریک می‌گویم اما در فضای رسانه ‍پارتی‌بازی جایز نیست.

این گوینده رادیویی افزود:  زمانی حضور تهیه‌کننده در مقام گوینده زیباست که او بداند چکار می‌کند. بداند چه رد پایی می‌خواهد از خود باقی بگذارد و از آن برنامه چه هدفی دارد. 

به گفته وی، برای گوینده هم این موضوع صدق می‌کند. اینکه یک گوشه بنشینند و حرف بزنند، بعد دوتا موسیقی پخش شود و تهیه‌کننده علم این شغل را نداشته باشد، زیبا نیست.

این بازیگر و گوینده رادیویی در پاسخ به این انتقاد که متن‌های طنز برنامه‌های رادیویی ضعیف است، افزود: نویسنده کسی است که درجا می‌نویسد تا متن به اجرا دربیاید. نویسنده‌ای که به سراغ فضای مجازی می‌رود و متن هایش را از اینترنت برمی‌دارد، هیچ‌وقت نویسنده نیست و او کپی بردار است. 

جاویدنیا در اخر درباره برنامه‌های رادیویی گفت: من از بعضی اجرا‌ها راضی نیستم؛ چون آدم تند و تیزی هستم. یعنی دوست دارم اجرا‌ها سرعتی و پشت سرهم همراه با ریتم باشد. یک برنامه باید ریتم داشته باشد. اگر یک گروه موسیقی نشسته باشند و یک نفر خارج از نت بنوازد، این دیگر موسیقی نیست. اگر تهیه‌کننده خارج از نت باشد، برنامه برنامه نیست.