۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

چادر مسافرتی

کد خبر : ۶۱۹۴۲۸

استفاده از چادر مسافرتی یکی از اصلی ‌ترین و ضروری‌ترین وسایل و تجهیزات سفر است که شما می‌توانید آن را با خود به همراه داشته باشید و مرتبا از آن‌ها استفاده کنید. با انتخاب و خرید چادر مسافرتی با کیفیت و استاندارد می‌توان شرایط را در سفر به مراتب آسان‌تر کرد و یک سرپناهی بسیار عالی و ایمن را برای استراحت و خواب به صورت کمپ فراهم کرد. استفاده از چادر مسافرتی خوب، شرایط کمپ زدن را ایده‌آل‌تر می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا از آن به عنوان یک خانه موقتا استفاده کنید. شما میتوانید در داخل چادر‌های مسافرتی خود استراحت کرده و حتی چند شب را در داخل آن زندگی کنید. البته توجه داشته باشید که استفاده از چادر مسافرتی بی کیفیت ممکن است در سفر با دردسر‌هایی همراه باشد و مشکلاتی را به دلیل کیفیت پایینی که دارد برای شما ایجاد کند؛ بنابراین بهتر است برای خرید چادر مسافرتی ، بهترین و مناسب‌ترین چادر‌های مسافرتی را بشناسید تا گزینه‌ای بهتری را انتخاب و خریداری کنید. در همین راستا فروشگاه تهران اینتکس که از بزرگترین فروشگاه‌های چادر مسافرتی در ایران است، بهترین محصولات را به شما ارائه می‌دهد و در انتخاب و خرید آن‌ها به شما راهنمایی می‌کند. پس در ادامه همراه ما باشید تا به طور کامل به ویژگی‌های انواع چادر مسافرتی، نوع سازه آن‌ها، قیمت چادر مسافرتی و ... آشنا شوید.

چادر مسافرتی

ویژگی های چادر مسافرتی

برای مسافرت بهترین چادر، چادری است که حجم کوچکی داشته و وزن آن بسیار سبک باشد، برای اینکه این محصولات برای سفر ساخته شده اند و اگر وزن و حجم بسته بندی آن‌ها زیاد باشد، شما با مشکل حمل و نقل مواجه خواهید شد و در نتیجه اذیت می‌شوید؛ بنابراین باید در هنگام خرید چادر مسافرتی به یک سری از نکات توجه داشته باشید. همچنین در خرید‌های خود باید به یک نکته مهم دیگر نیز توجه کنید که آن هم ظرفیت چادر مسافرتی می‌باشد. چادر‌های مسافرتی در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف ساخته شده‌اند، بنابراین بسته به تعداد نفراتی که قرار است از چادر مسافرتی استفاده کنند، باید مدل مناسب را انتخاب کنید. این چادر‌ها ممکن است برای استفاده یک نفر مناسب باشند و حتی بزرگترین چادر‌های مسافرتی نیز طراحی شده اند که قابل استفاده به صورت گروهی بوده و می‌تواند تا ۱۲ نفر و حتی بیشتر را درون خود جای دهد. برای همین دست شما کاملا برای خرید چادر مسافرتی باز است.  

علاوه بر وزن سبک و حجم بسته بندی کوچک و همچنین توجه داشتن به ظرفیت چادر مسافرتی خریداری شده، کیفیت ساخت چادر نیز بسیار مهم است. یک چادر مسافرتی باید کاملاً ضد آب باشد تا در مسافرت‌هایی که شرایط جوی نامساعد دارند، امکان ایجاد یک محیط امن و خشک برای افراد درون آن فراهم شود، لذا ممکن است شما در هنگام کمپ زدن تغیرات جوی رخ داده و بارانی ببارد. برای همین چادر مسافرتی باید کیفیت لازم را برای استفاده در این شرایط جوی داشته باشد و اگر هوا طوفانی شد بتواند ایستادگی لازم را در مقابل باد نیز داشته باشد. چادر‌های مسافرتی عمدتاً به دو دسته چادر مسافرتی کوهنوردی و چادر مسافرتی خانوادگی تقسیم می‌شوند. چادر‌های مسافرتی کوهنوردی بیشتر برای کمپینگ و مسافرت‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند، در حالی که چادر‌های مسافرتی خانوادگی برای استفاده عادی طراحی شده و شما می‌توانید بیشتر از آن‌ها در آب و هوای متعدل تا کمی بارانی استفاده کنید.  

چادر مسافرتی

جنس چادر مسافرتی

با توجه به مطالب قبلی، مشخص است که جنس و ویژگی‌های یک چادر مسافرتی بسیار مهم هستند و می‌توان گفت که موثر‌ترین فاکتور در کیفیت چادر مسافرتی و همچنین ضدآب بودن چادر‌های مسافرتی بسته به نوع جنس پارچه‌ای است که چادر مسافرتی از آن ساخته می‌شود. به همین دلیل در اینجا ما شما را با بهترین برند‌های چادر مسافرتی با جنس با کیفیت و ضد آب آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با این اطلاعاتی که کسب می‌کنید، چادر‌های مسافرتی مناسبی را انتخاب کنید. برای ساخت چادر‌های مسافرتی با کیفیت و ضدآب، معمولا از پارچه‌های پلی استر و پلی اورتان با خاصیت ضد آب استفاده می‌شود. بسیاری از برند‌های تولید کننده چادر‌های مسافرتی با کیفیت از این جنس‌ها برای ساخت مدل‌های مختلف استفاده می‌کنند برای اینکه ویژگی‌های این نوع از پارچه‌ها متفاوت بوده و کاملا برای ساخت چادر‌های مسافرتی ضد آب مناسب هستند.  

این دو پارچه از سری پارچه‌های شمعی هستند که می‌توانند آب گریزی بسیار خوبی را داشته باشند و شرکت‌های تولید کننده چادر‌های مسافرتی با استفاده از این نوع پارچه، بهترین چادر‌های مسافرتی ضد آب و حتی کوهنوردی را تولید می‌کنند. معمولا چادر‌های مسافرتی کوهنوردی و حرفه‌ای دارای یک پوشش دوم هستند که از جنس پلی اورتان ساخته شده و می‌تواند عایق بسیار بهتری برای چادر‌های مسافرتی باشد. همچنین برای ساخت پایه‌های چادر مسافرتی از موادی همچون آهن، پلاستیک، فایبرگلاس، آلومینیوم و استیل استفاده کرد. شرکت‌های تولید کننده چادر مسافرتی با در نظر گرفتن نوع سازه چادر مسافرتی و با توجه به نوع چادر مسافرتی از یکی از این جنس‌ها استفاده خواهد کرد. با توجه به موضوعات گفته شده متوجه شدیم که چادر‌های مسافرتی دارای سازه‌های مختلفی هستند که در بخش‌های بعدی به طور کامل نسبت به انواع چادر مسافرتی از نظر سازه توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

چادر مسافرتی

سازه انواع چادر مسافرتی

چادر‌های مسافرتی به طور کلی و از نظر نوع سازه‌ای که دارند به سه دسته عصایی، فنری و اتوماتیک تقسیم می‌شوند. چادر مسافرتی فنری از فریم فنری پلاستیکی یا فایبرگلاسی استفاده می‌کند تا خاصیت فشردگی و تاشویی داشته باشد. چادر‌های مسافرتی عصایی که محبوب‌ترین نوع آن‌ها هستند، فریم و پایه‌هایی شبیه به عصای نابینایان دارند و به راحتی می‌توان پایه‌های آن‌ها را از بدنه جدا کرد تا در صورت جمع کردن چادر مسافرتی بتوانید آن را در حجم‌های بسیار کوچک تری بسته بندی کرده و نگهداری کنید. چادر‌های مسافرتی کمپینگ و سبک با حجم بسته بندی کوچک معمولا از چادر‌های عصایی با پایه فایبرگلاسی یا آلومینیومی تولید می‌شون د. در نهایت چادر‌های مسافرتی اتوماتیک با طراحی سازه‌ای شبیه به چتر و با پایه‌های آلومینیومی یا آهنی و میله‌های ضخیم‌تر طراحی می‌شوند که شاید به دلیل سهولت در راه اندازی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های چادر مسافرتی باشد. می‌توان گفت که چادر‌های مسافرتی اتوماتیک از بدنه‌های بسیار مقاوم تری برخوردار بوده که به بهترین شکل می‌تواند در برابر ضربه‌های وارده و حتی مقابله با باد‌های شدید مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.

انواع برند های چادر مسافرتی را بشناسید

یکی از توصیه‌های بسیار مهمی که فروشگاه چادر مسافرتی تهران اینتکس به مشتریان خود دارد این است که در امر خرید چادر مسافرتی بهتر است که بهترین برند‌های تولید کننده چادر مسافرتی را بشناسند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته و مناسب‌ترین آن‌ها را خریداری کنند. بهترین برند‌های چادر مسافرتی را می‌توان از نظر اینکه در داخل ایران تولید شده اند و یا توسط کشور‌های دیگر تولید شده اند به دو دسته بندی چادر مسافرتی ایرانی و خارجی تقسیم کرد. برند‌های معروفی مانند کلمن، کلمبوس، هاسکی، بست وی، فرینو، کووا و کینگ کمپ در دسته برند‌های خارجی قرار دارند که چادر‌های با کیفیتی را تولید می‌کنند. این برند‌های نام برده بی شک بهترین برند‌هایی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را خریداری کرده و استفاده کنید. برای اینکه کیفیت آن‌ها ثابت شده بوده و شما می‌توانید با تضمین آن‌ها را خریداری کنید. به همین دلیل است که بسیاری از مدل‌های این برند‌ها را فروشگاه اینتکس به نمایندگی از آن‌ها موجود کرده است تا شما بتوانید به سادگی این محصولات را سفارش دهید.

برند‌های داخلی چادر مسافرتی نیز مانند سایانا، هلال و فخر ایران هستند که شاید در مقایسه با برند‌های خارجی کیفیت پایین تری داشته باشند، اما برخی از مدل‌هایی که این برند‌های ایرانی تولید می‌کنند از کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار هستند که توصیه می‌شود که از آن‌ها نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، چادر‌های مسافرتی اتوماتیک فخر ایران و چادر‌های مسافرتی اف آی تی مدل‌های محبوبی هستند که انواع چادر‌های مسافرتی از جمله چادر‌های عصایی و فنری سایز بزرگ و خانوادگی را تولید می‌کنند. در فروشگاه اینتکس می‌توانید تمامی مدل‌های چادر مسافرتی این برند‌ها را با سازه‌های متنوع و در طرح‌های گوناگون و در ظرفیت‌های مختلف با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید. فروشگاه اینتکس نمایندگی‌هایی در تهران و شهرستان‌ها و همچنین در شمال ایران دارد که می‌توانید خرید‌های خود را به صورت حضوری نیز انجام دهید. شما می‌توانید خرید چادر مسافرتی را به صورت اینترنتی، تلفنی و یا حضوری انجام دهید.

آدرس شعبه تهران فروشگاه اینتکس واقع در بلوار مرزداران، بین آریافر و خیابان ایثار، جنب بانک دی، پلاک ۱۵۰ واحد ۶ بوده و شماره تلفن فروشگاه: ۰۲۱۴۴۲۸۲۶۰۰ می‌باشد.