۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

جهاد اسلامی: نتانیاهو برای آتش بس التماس می‌کرد

جهاد اسلامی: نتانیاهو برای آتش بس التماس می‌کرد
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی با بیان اینکه نتانیاهو برای آتش بس التماس می‌کرد، گفت: ایران تنها کشوری است که با مال و سلاح از فلسطین پشتیبانی می‌کند.
کد خبر : ۶۲۱۸۰۱

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از میزان، محمد الهندی با تاکید بر این موضوع که موضوع فلسطین، مساله همه امت اسلامی و آزادگان جهان است، گفت: دشمن گمان می‌کرد با ترور فرماندهان مقاومت می‌تواند بازدارندگی خود را ترمیم کند، ولی این بازدارندگی نابود شد و اسرائیل دیگر قادر به تهدید ملت فلسطین نیست.

وی افزود: ما چیزی از دست ندادیم و کسانی که شهید شدند به الگوی آزادگان جهان تبدیل شدند و اسرائیل تا بن دندان مسلح نتوانست بر غزه محاصره شده پیروز شود و این یک دستاورد بزرگ است.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: گردان‌های قدس برای نبردی چند ماهه آماده بود و اشغالگران از یکپارچگی میدان نگران بودند و می‌ترسیدند که حماس وارد رویارویی مستقیم با آن‌ها شود.

وی با بیان اینکه اسرائیل گرفتار مشکلات داخلی است، افزود: نمی‌تواند با تحمیل شرایط امنیتی جدید به محیط اطراف خود از این مشکلات فرار کند.

الهندی گفت: نتانیاهو برای آتش بس التماس می‌کرد و وی خواستار توقف سریع جنگ بود تا بازدارندگی اسرائیل را ترمیم و جهاد اسلامی را منزوی کند.


عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: شکست و ناکامی اسرائیل در تفرقه افکنی و ترمیم بازدارندگی اش را به اثبات رساندیم.