۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

افزایش۴۰ درصدی حقوق پاکبانان شهرداری تهران

افزایش۴۰ درصدی حقوق پاکبانان شهرداری تهران
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از افزایش ۴۰ درصدی حقوق پاکبانان شهرداری تهران خبر داد.
کد خبر : ۶۲۴۹۲۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، شهردار تهران به وعده‌ای که در ضیافت افطاری صمیمانه با پاکبانان شهر تهران در اواخر فروردین‌ماه داده بود، عمل کرد.

رضا شرفی در این‌باره گفت: خوشبختانه با دستور علیرضا زاکانی شهردار تهران، حقوق پاکبانان زحمتکش شهر تهران به میزان قابل توجهی افزایش یافت و این مبلغ در حقوق خردادماه این عزیزان اعمال خواهدشد.

وی ادامه داد: در فروردین ماه در برج میلاد میزبان تعدادی از پاکبانان عزیز و خانواده‌های محترم‌شان بودیم که در این ضیافت افطاری صمیمانه شهردار محترم تهران برای حمایت از این قشر زحمتکش وعده افزایش حقوق و رسیدگی مناسب به شرایط معیشتی این عزیزان را داد که خوشبختانه با اهتمام و حساسیت ایشان این مهم به سرانجام رسید.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند افزود: در جلسه علیرضا زاکانی به معاون منابع انسانی شهرداری دستور داد که به سرعت مقدمات انجام این کار فراهم و تمهیدات اعتباری آن اندیشیده و اجرایی شود. خوشبختانه با پیگیری و اهتمام ویژه شهردار تهران در این خصوص؛ از این ماه حقوق پاکبانان شهرداری تهران با درج معوقات از ابتدای سال جاری، مشمول ۴۰ درصد افزایش می‌یابد و در فیش حقوقی آن‌ها در خردادماه محاسبه و به حساب‌شان واریز خواهدشد.

شرفی در پایان با قدردانی از نگاه ویژه زاکانی به وضعیت معیشتی پاکبانان گفت: با وجود این نگرش مثبت از سوی شهردار تهران و حمایت‌های وی از این اقشار زحمتکش و آسیب‌پذیر جامعه سایر موضوعات اثرگذار در بهبود شرایط معیشتی این عزیزان از جمله مسائل درمانی را نیز با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند