۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

پرسپولیس بهانه دست شماره یک نمی‌دهد

پرسپولیس بهانه دست شماره یک نمی‌دهد
باشگاه پرسپولیس درصدد است تا در شروع دور جدید تمرینات، تمام مطالبات اعضای این تیم را پرداخت و به تعهدات خود در قبال مجموعه تیم عمل کرده و به نوعی بهانه به دست ستاره‌هایش ندهد.
کد خبر : ۶۲۴۹۹۴

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایرنا، پس از اتمام لیگ ۱۴۰۱-۱۴۰۲، شایعه پیشنهاد النصر عربستان به علیرضا بیرانوند خبرساز شد؛ باشگاهی که فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو در آن توپ می‌زند، اما این پیشنهاد تنها در رسانه‌ها مطرح شد.

بیرانوند با سرخپوشان تا دو فصل دیگر قرارداد دارد و اگر باشگاهی خواستار خرید این بازیکن باشد باید با ارسال نامه به باشگاه درخواست خود را به طور رسمی اعلام کند که البته به نظر می‌رسد هیچ نامه‌ای به پرسپولیس نرسیده است.

در ادامه شایعات، طی روز‌های اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بیرانوند به منظور دریافت مطالبات و پاداش‌هایش به باشگاه «اخطار/ نوتیس/Notice» داده است. حتی عنوان شد که اخطار دوم هم به باشگاه ارسال شده که ظاهرا این خبر هم صحت ندارد.

در واقع باشگاه پرسپولیس که دیروز بخشی دیگر از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کرد، در تلاش است تا در روز‌های آینده نه فقط با بیرانوند بلکه با همه نفرات تسویه‌حساب کند تا به تمام تعهداتش عمل کرده باشد و هیچ بازیکنی برای فسخ بهانه و دست‌آویزی نداشته باشد.

بیرانوند از ترک پرسپولیس یک تجربه ناموفق دارد و در نتیجه به نظر نمی‌رسد که به فکر جدایی از سرخ‌پوشان باشد و اگر اخطاری هم در کار باشد، تنها قصد دارد تا از طریق بازی با واژه‌ی نوتیس، مسئولان باشگاه را به تسویه حساب ترغیب کرده و علاوه بر این، از پیشنهاد ادعایی النصر نیز به‌عنوان بهانه‌ای برای بالا بردن قیمت استفاده کند.