۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

آتش سوزی گسترده در اهواز

آتش سوزی گسترده در اهواز
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه گسترده‌ترین حادثه آتش‌سوزی امروز در منطقه نیوساید رخ داده که در این حادثه ۲۰ منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی شدند، گفت: در این حادثه آتش مهار و کنترل شده است.
کد خبر : ۶۲۵۳۸۴

به گزارش پایگاه خبری صراط  به نقل از روابط عمومی آتش نشانی اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:گسترده‌ترین حادثه آتش‌سوزی امروز در منطقه "نیوساید" رخ داده که در این حادثه ۲۰ منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی شدند.

قنبری افزود: آتش سوزی در منطقه نیوساید در پی گرمای شدید هوا، هرس نشدن علفزار و جمع‌آوری نکردن درختان خشک بوده که وزش باد شدید کار را سنگین کرد و اتصال برق نیز عامل توسعه این حادثه شده است.

وی بیان کرد: حادثه آتش‌سوزی در منطقه نیوساید مهار و کنترل شده است. در این عملیات نیرو‌های آتش‌نشان شرکت نفت نیز حضور داشته‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: در این عملیات ۱۴ تا ۱۸ خودرو و بیش از ۴۰ نیروی آتش نشان برای مهار این آتش‌سوزی‌ها مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه منطقه نیوساید تحت پوشش شرکت نفت است، اما به دلیل نداشتن تجهیزات قوی، این سازمان برای کمک در این زمینه وارد عملیات شده است.