۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

باشگاه استقلال فراخوان داد

باشگاه استقلال فراخوان داد
باشگاه استقلال برای جذب بازیکن در رده سنی نوباوگان و نونهالان فراخوان رسمی داد.
کد خبر : ۶۲۵۷۵۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرورزشی،  باشگاه استقلال برای جلوگیری از سودجویی و کاسبی برخی افراد که متاسفانه در ابتدای فصل تابستان طی سالهای گذشته با وعده های دروغین خانواده‌ها را فریب داده و از آنها به اسم گرفتن تست جهت حضور فرزندانشان در تیم‌های پایه استقلال کلاهبرداری می‌کردند، جهت جذب بازیکنان تیم‌های نوباوگان و نونهالان بیانیه رسمی داد.

 

به موجب این بیانیه تست گرفتن از بازیکنان متولد سال های ۸۷ تا ۹۱ توسط مربیان رسمی باشگاه و در مکان این آکادمی به صورت رایگان برگزار خواهد شد و هیچ کس از افرادی که برای تست دادن مراجعه می‌کنند، پولی دریافت نخواهد کرد. البته کوچولوهای علاقه‌مند به استقلال باید هنگام حضور در زمین چمن بیمه ورزشی، لباس و کفش فوتبال همراه داشته باشند.

 

تست انتخاب بازیکنان در دولتی سنی نوباوگان و نونهالان از صبح امروز دوشنبه آغاز شده و تا یکشنبه هفته آینده همه روزه از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ ادامه پیدا می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند همراه با خانواده‌های خود برای شرکت در این آزمون به ورزشگاه امام رضا (ع) واقع در محله شهید رجایی، اتوبان آزادگان، خروجی الغدیر، خیابان عمرانی مراجعه کنند.