۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

کریمی: پسر استقلال به استقلال بازگشت

کریمی: پسر استقلال به استقلال بازگشت
سرپرست باشگاه استقلال گفت: من به وعده خودم عمل کردم و در تلاشیم تا یک تیم خوب را ببندیم.
کد خبر : ۶۲۶۰۵۴

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، حجت کریمی در مراسم معارفه سرمربی باشگاه استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که امروز دل هواداران را شاد کنیم و به خواسته هوادار احترام بگذاریم. امروز ما یک مربی را انتخاب کردیم که پسر استقلال است و انشاالله امیدواریم بتوانند با برنامه های خود استقلال را قهرمان کند. نمی‌خواهم خیلی وقت را بگیرم و میخواهم جواد نکونام خودش صحبت کند. جا دارد از بانک شهر تشکر کنم در سختی و شرایطی که در این 2 ماه باشگاه داشت حامی ما بودند و شاید خیلی از عزیزان نمی دانند ولی اینجا می گویم که اگر بانک شهر نبود ما امروز به دسته های پایین تر سقوط می کردیم. از احمدی هم تشکر میکنم هر ساعتی از شبانه روز با او تماس گرفتیم به ما کمک کردند. در شرایط خیلی سخت دیدی ملی داشتند و مشکلات ما را ملی نگاه کردند. نه تنها استقلال بلکه برای پرسپولیس هم همین طور بود. در حالی که حامیان مالی دیگری هم داشتیم شانه خالی کردند و به ما در این مدت کمکی نکردند، شاید الان بشنوند ناراحت بشوند اما باید حقیقت را بگوییم و هواداران آن ها را بدانند.

وی ادامه داد: بحث انتخاب سرمربی شد، در این 2  ماه مشکلات فراوانی داشتیم و خیلی سختی کشیدیم، اما به خیلی از مسائل و حواشی که فضای مجازی به وجود آورد، توجه نکردیم و کارمان را جلو بردیم و خدا را شکر می‌کنیم توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. مشکلات زیاد بود، اما سکوت کردیم. حرف برای گفتن زیاد داریم که به موقع خواهم زد. جا دارد از وزیر ورزش هم تشکر کنم که تا همین اواخر هم ما را تنها نگذاشتند و کمک کردند که در این انتخاب رو به جلو برویم.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال پس از امضای قرارداد با نکونام گفت: خوشحالیم که امروز در کنار جواد نکونام هستیم و من به قولی که به هواداران داده بودم عمل کردم و خودم تیم را نبستم و گفته بو‌دم که بعد از انتخاب شدن سرمربی تیم، این اتفاق خواهد افتاد. به وعده خودم عمل کردم و ان‌شاءالله یک تیم قوی را خواهیم بست و از همین‌جا از وزارت ورزش و نهادهای دیگر تشکر می‌کنم که با یک نگاه پدرانه کمک کردند تا پسر استقلال به استقلال بازگردد.

حجت کریمی در ادامه گفت: مطلب دیگری که می خواهم بگویم کمک کردن هواداران به باشگاه استقلال است و کوچک ترین و راحت ترین کار تهیه کارت هواداری بدون هیچ هزینه ای است. اگر گردش های مالی خود را با این کارت ها انجام دهند بر اساس این گردش های مالی یک سودی به باشگاه تعلق می گیرد. این هزینه هم به اندازه ای است که می تواند تمام هزینه های یک فصل باشگاه استقلال را تأمین کند. استقلال 40 میلیون هوادار دارد اگر تنها یک میلیون نفر از این هواداران کارت هواداری را تهیه کنند کمک بزرگی برای استقلال است. هواداران کمک کنند این اتفاق برای استقلال رقم بخورد تا ان‌شاءالله دیگر در آینده مشکلاتی را از بابت مالی و بسته شدن پنجره ها نداشته باشیم. امیدوارم در آینده به این سمت برویم که مشکلات مالی دیگر نداشته باشیم. مشکلات مالی اتفاقات زیادی برای ما رقم زد و امروز از آسیا حذف شده ایم.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در خصوص حضور لوپز در ایران عنوان کرد: خیلی صحبت دارم اما امروز نمی‌خواهم در خصوص مشکلات باشگاه صحبت کنم. درآینده صحبت خواهم کرد چرا که هوادار باید بداند که در باشگاه چه اتفاقاتی رخ داده است. منشأ مشکلات باشگاه از کجاست. ما یک مربی خارجی هم به ایران آوردیم و جواد نکونام هم در جریان تمام اتفاقات باشگاه بود. زمانی که لوپز به ایران آمد یک سری گفتند، پیر است و سنش بالاست اما او وقتی از زیر ساخت های باشگاه استقلال بازدید کرد گفت زیر ساخت های شما با توجه به اسمی که دارید خوب نیست. اول باید زیرساخت‌های خودتان را درست کنید. از طرفی هم شما در داخل کشور مربیانی دارید که بتوانند به شما کمک کنند.

کریمی در ادامه تصریح کرد: این بزرگی یک مربی است که بدون هیچ هزینه‌ای به ایران آمد و ما را راهنمایی کرد. او به ما گفت فوتبال حرفه ای چیزی نبود که شما در این مدت دنبال کرده‌اید. او از دور فوتبال ما را پیگیری کرده بود و فکر می‌کرد مشکلات زیرساختی ما آنچنان نیست ولی وقتی آمد و زیرساخت ما را دید نکاتی را به من گفت که ان‌شاءالله آنها را دنبال خواهم کرد. امیدوارم روزی برسد که ما یک کمپی را داشته باشیم تا بتوانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. هواداران مطمئن باشند که این موضوعات را دنبال خواهم کرد تا شرایط خوبی را داشته باشیم.