۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

عبدی: امشب راحت می‌خوابم

عبدی: امشب راحت می‌خوابم
سرمربی تیم نوجوانان کشورمان گفت: فوتبال در این رده سنی برای امروز نیست بلکه برای آینده است.
کد خبر : ۶۲۶۶۲۹

به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، حسین عبدی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال نوجوانان در ضربات پنالتی مقابل یمن و صعود به جام جهانی، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید: 

*باید از AFC قدردان باشم که مسابقات سختی را به خوبی و زیبایی هرچه تمام‌تر برگزار می‌کند. این فوتبال در این رده سنی برای امروز نیست بلکه برای آینده است. فوتبالی که امروز حمایت می‌شود برای نسل بعدی است.

*امروز بازی خیلی سختی برگزار کردیم. گاهی مواقع شرایط خطرناکی در کنترل بازی و حملات داشتیم. ضد حملات آن‌ها خیلی خطرناک و بازی خیلی پر استرس بود، اما خدا را شکر می‌کنم در نهایت توانستیم باعث خوشحالی مردم کشورم و اهالی فوتبال شویم.

*آنالیز کاملی داشتیم. کانال‌های کناری راست و چپ را به خوبی شناسایی کرده و انتظار ضد حملات را داشتیم. گاهی اوقات حملاتی را انجام دادیم، اما یمن با پنج دفاع مقابل این حملات می‌ایستاد. در خط میانی نیز بازی پر فشاری بود. در نیمه دوم هم روی ضد حملات خطرناک حریف برنامه داشتیم. خوشبختانه یا متاسفانه بازی به پنالتی کشیده شد.

*اینجا هستیم تا بتوانیم برنده شویم. خیلی خوشحالم که به جام جهانی رسیدیم. خیلی احساسی هستم و می‌دانم یمنی‌ها چقدر تلاش کردند. به هر حال این طبیعت فوتبال است. این یک تجربه شد و ما و آن‌ها باید ادامه دهیم تا موفق‌تر از این‌ها عمل کنیم.

*حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم تا در نیمه نهایی عملکردی بهتر از دیدار با یمن داشته باشیم.

*معمولا در کنار یک بازیکن سرعتی، نفرات قدرتی هم حضور دارند. یمنی‌ها بازیکنان سرعتی داشتند. آن‌ها در میانه میدان ۴_۳ بازیکن اینچنینی داشتند که فیزیکی بازی می‌کردند. بازیکنان خیلی خوبی در سطح عالی بودند و فوتبال خیلی خوبی بازی کردند.

*به بازیکنانم گفتم ریسک نکنند تا مقابل بازیکنان سرعتی یمن دچار مشکل نشویم. آن‌ها نیز خیلی خوب این موضوع را رعایت کردند.

*هر روز و در هر تمرین، پنالتی‌ها را تمرین می‌کنیم. با توجه به تمرینات ۳_۲ ماه اخیر، آمادگی لازم را در این زمینه داشتیم.

*فوتبال همه چیز بازیکنان و مربیان است. با فوتبال زندگی می‌کنیم و با فوتبال زیبا پیش می‌رویم. این بازیکنان با فوتبال زندگی می‌کنند. آن‌ها نمی‌خوابند تا بازی‌های قبلی خودشان را ببینند. هر روز ۵ تا ۶ ساعت هر بازی را آنالیز می‌کنیم. در هر بازی آغاز دوباره‌ای داریم.

*به سختی کار می‌کنیم و طراحی دوباره‌ای روی برنامه‌های خودمان داریم. این خیلی سخت است. این یک روش برای هر بازی است اما. باید دوباره از نو آغاز کرده و فکر جدیدی داشته باشیم.

*خدا را شاکر هستم که بازی را بردیم و حالا می‌خواهم امشب راحت بخوابم. در پایان باز هم تشکر می‌کنم و خوشحالم با اهالی رسانه در اینجا گفت‌وگو می‌کنم و نظراتمان را به اشتراک می‌گذاریم.