۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

یمن: غرب به دنبال تربیت نادرست و فاسد مردم است

یمن: غرب به دنبال تربیت نادرست و فاسد مردم است
دبیرکل جنبش انصارالله یمن با انتقاد از تعالیم مادی‌گرایانه غرب، این تعالیم را باعث فساد دانست.
کد خبر : ۶۲۶۶۶۸

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، عبدالمک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن امروز (یکشنبه) در سخنانی تاکید کرد غرب به دنبال تربیت نادرست و فاسد مردم که مبتنی بر مادی‌گرایی است.

براساس گزارس المسیره، الحوثی در ادامه افزود: فرهنگ غربی، مکارم اخلاقی و کمال انسانی را نادیده می‌گیرد. کشورهای غربی اخلاق و ارزش‌های فطرتی را از بین بردند و در بسیاری از موارد، با انسان به عنوان یک موجود که دارای کمالات انسانی است، نه حیوانی، برخورد نکرده‌اند.

او تاکید کرد که غرب به دنبال صدور فساد به سرزمین‌های اسلامی است. الحوثی اعلام کرد کشورهای غربی کسانی را در جامعه اسلامی هدف قرار می‌دهند که بدرد جامعه اسلامی میخورند. یا آنان را جذب می‌کنند یا مانند صدها دانشمند ایرانی و عرب آنان را ترور می‌کنند.

 عبدالملک الحوثی پیش از این نیز همزمان با حلول ماه ذی‌الحجه گفت که بشریت به طور کلی در زمینه ارزش‌های انسانی، اخلاقی و فطری، هدف لابی صهیونیستی قرار گرفته است. 

او با اشاره به اینکه لابی صهیونیستی در کنار غرب با تمام توان و در هر زمینه‌ای در حال ترویج فساد در جوامع است تا به شکل آسانتری بر مردم چیره شوند، جهت گیری دولت آمریکا برای گسترش فساد و فسق و فجور را محکوم کرد.

رهبر انصارالله یمن با تأکید بر اینکه آمریکا به وضوح پرچمدار فساد و رذایل در جهان است، توضیح داد: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا همجنس گرایی را ترویج کرده و سعی در تعمیم آن با حمایت سیاسی و قانونی نه فقط در آمریکا که در تمام کشور‌ها دارد.

برچسب ها: یمن فاسد صراط نیوز