۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

افشاگری از رفتار عجیب رئال مادرید با کریم بنزما/ برنده توپ طلا شوکه شد!

افشاگری از رفتار عجیب رئال مادرید با کریم بنزما/ برنده توپ طلا شوکه شد!
کریم بنزما پیشنهاد تمدید رئال را قبول نکرد و راهی الاتحاد عربستان شد در حالی که بسیاری فکر می کردند او فوتبالش را در رئال تمام می کند.
کد خبر : ۶۲۶۸۹۷

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرورزشی، کریم بنزما دیگر بازیکن رئال نیست و راهی الاتحاد شده است. ستاره فرانسوی که از سال ۲۰۰۹ برای رئال بازی می‌کرد و در این باشگاه به همه افتخارات رسید و حتی برنده توپ طلا نیز شد، نتوانست برابر پیشنهاد بالای الاتحاد مقاومت کند و با وجود اینکه قراردادش پس از فتح توپ طلا به صورت اتوماتیک تمدید شده بود، امضای نهایی را نزد.

آنتونیو رومرو، خبرنگار آاس و کادنا سر در مورد دلیل تمدید نکردن بنزما ادعای جدیدی را مطرح کرد و از این حیث به مقایسه او لوکا مودریچ پرداخت که دیروز با وجود داشتن پیشنهاد از تیم‌های سعودی قراردادش را تمدید کرد: «کریم بندی در قراردادش بود که در صورت بردن توپ طلا قراردادش یک سال دیگر تمدید می‌شد، ولی وقتی قرارداد جدید را دید و متوجه شد که دستمزدش افزایش پیدا نکرده، عصبانی شد و به هم ریخت. این اصلی‌ترین دلیل رد پیشنهاد رئال و رفتن به الاتحاد بود. حرکت رئال در قبال بهترین بازیکنش چندان درست نبود.»

رومرو ادامه داد: «البته در نقطه مقابل ما یک برنده توپ طلای دیگر داریم که دیروز قراردادش را تمدید کرد. مودریچ هرگز هنگام تمدید قرارداد با رئال بحث پول نداشته و برایش مهم نبوده دستمزدش بالا رفته یا ثابت مانده است.»