۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

پاسخ مقاومت به جنایت جنین ؛ زخمی شدن ۱۰ صهیونیست در عملیات شهادت‌طلبانه تل‌آویو

پاسخ مقاومت به جنایت جنین ؛ زخمی شدن ۱۰ صهیونیست در عملیات شهادت‌طلبانه تل‌آویو
رسانه‌های عبری از یک مورد عملیات استشهادی به وسیله خودرو در شهر تل‌آویو خبر دادند که گفته می‌شود ۱۰ نفر زخمی شده‌اند.
کد خبر : ۶۲۷۹۳۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، رسانه‌های عبری و فلسطینی بعد از ظهر امروز سه شنبه زخمی شدن چند صهیونیست در اثر حادثه زیرگیری با خودرو در پایتخت رژیم اسرائیل خبر دادند.

منابع عبری از افزایش زخمی‌های زیرگیری با خودرو در شهر تل‌آویو اشغالی خبر دادند و گفتند که تاکنون ۱۰ نفر در این حادثه زخمی شده‌اند که حال سه تن از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

ویدئو و تصاویری از عملیات مقاومت در مرکز رژیم جعلی صهیونیستی یعنی تل آویو منتشر شده است، فلسطینی شهادت طلب ابتدا با خودرو صهیونیست‌ها را زیر گرفته و سپس به سمت آن‌ها تیراندازی می‌کند، تاکنون دستکم ۱۰ صهیونیست زخمی شده که حال سه نفر از آن‌ها وخیم اعلام شده است.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

این عملیات شهادت طلبانه در واکنش به یورش گسترده و کم سابقه ارتش رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین در کرانه باختری صورت گرفت که از دیروز شروع شده و تا کنون ۱۰ شهید برجای گذاشته است.

عبداللطیف قانوع، سخنگوی حماس در واکنش به عملیات شهادت طلبانه در تل‌آویو گفت که این عملیات آغاز پاسخ به جنایت اشغالگران در جنین است و ما به مقاومت و ملت خود ایمان داریم.

هنوز هویت عامل این عملیات که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، مشخص نیست. تصاویر منتشر شده از محل عملیات پرسنل امدادرسانی را نشان می‌دهد که تلاش دارند زخمی‌ها را نجات داده و به بیمارستان منتقل کنند.

برچسب ها: صهیونیست