۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

گزارش روزانه بورس ۱۷ تیر/ عقب نشینی از کانال ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد

گزارش روزانه بورس ۱۷ تیر/ عقب نشینی از کانال ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد
شاخص کل بازار سهام، برای چندمین بار نتوانست کانال ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی را نگه دارد و با ریزشی ۷۵۰۰ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار واحد رسید.
کد خبر : ۶۲۸۳۱۰

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را کم جان و بی رمق آغاز کرد به نحوی که تقریبا اکثر سهام بازار در محدوده‌ی صفر تابلو بودند و نوسان خاصی را تجربه نکردند؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۷۵۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی جزئی را تجربه کرد و به ارتفاع ۷۷۷ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «کچاد» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خدیزل»، «ارفع» و «حخزر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «وبملت» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «نیان» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد و تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۴۶ نماد در محدوده مثبت و ۲۴۳ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۳۴ نماد در محدوده مثبت و ۱۷۰ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

برچسب ها: بورس