۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

آیفون SE جدید بزرگتر خواهد شد؟/ عکس

آیفون SE ارزان‌ترین آیفون اپل است که از ۴۲۹ دلار شروع می‌شود؛ این دستگاه یک نقطه ورود مقرون به صرفه به خط تولید آیفون با بسیاری از ویژگی های مهم مانند تراشه قدرتمند سری A، دوربین با کیفیت بالا با فیلمبرداری ۴K، شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ارائه می‌دهد.
کد خبر : ۶۲۸۵۴۱

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرآنلاین، مدل فعلی تراشه A۱۵ Bionic از آیفون ۱۳، اتصال ۵G، دوربین پشتی ارتقا یافته با قابلیت‌های عکاسی محاسباتی پیشرفته تر، عمر باتری بهبود یافته و صفحه‌نمایش محکم‌تر را پشتیبانی‌ می‌کند.

آیفون SE که در مارس ۲۰۲۲ معرفی شد، در نیمه راه چرخه محصول خود قرار دارد و هنوز زمان خوبی برای خرید است. اپل حدود سه سال منتظر ماند تا آیفون SE اصلی را قبل از عرضه مدل ۲۰۲۰ به روز کند، و دو سال دیگر تا عرضه مدل فعلی به طول انجامید.

آیفون SE جدید بزرگتر خواهد شد؟/ عکس

ما در آینده نزدیک منتظر آیفون SE جدید نیستیم، اما شایان ذکر است که شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مدل جدیدی با نمایشگر بزرگتر در دست ساخت است و این دستگاه ممکن است در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. زمان خوبی برای خرید آیفون SE است و اکثر مشتریان نباید منتظر عرضه یک مدل جدید باشند.

آیفون SE ارزان‌ترین آیفون اپل است، اما برای کاربرانی که بودجه کمی دارند و به دنبال دستگاهی با قابلیت‌های بیشتر هستند، آیفون ۱۲ با قیمت ۵۹۹ دلار وجود دارد. برای این هزینه اضافی، آیفون ۱۲ صفحه نمایش بزرگتر و OLED با طراحی تمام صفحه، Face ID، دوربین جلوی بهتر، دوربین Ultra Wide عقب، حالت شب و طراحی مدرن تر را ارائه می دهد.

آیفون SE ارزان‌ترین آیفون اپل است که قرار است جایگزینی مقرون‌به‌صرفه برای دستگاه‌های پرچمدار باشد. از سال ۲۰۱۶ وجود داشته است و در سال ۲۰۲۲، اپل نسخه نسل سوم را با قیمت به روز شده ۴۲۹ دلار، تراشه بهبود یافته سری A و اتصال ۵G معرفی کرد.