۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
صبح امروز سه شنبه ٢٠ تیر

زلزله ٣.۶ریشتری در شرق تهران/ آماده‌باش اورژانس استان تهران

زلزله ٣.۶ریشتری در شرق تهران/ آماده‌باش اورژانس استان تهران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به زلزله ۳.۶ ریشتری در شرق تهران گفت: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که زلزله رخ داده خساراتی را در پی نداشته است.
کد خبر : ۶۲۸۵۸۶

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل ازتسنیم، زلزله‌ای به بزرگی 3.6 ریشتر قیامدشت در شرق استان تهران را لرزاند.

این زمین‌لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین در حوالی قیامدشت اعلام شده و تا مناطق مرکزی شهر تهران هم این زلزله خفیف احساس شده است.

زلزله در تهران خساراتی نداشته است

شاهین فتحی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: به دنبال زمین‌لرزه ۳.۶ ریشتری حوالی ساعت ۷ و ۴ دقیقه امروز در قیامدشت در شرق استان تهران، پایگاه‌های امداد و نجات این استان به صورت کاملا آماده‌باش درآمدند.

وی گفت: این زمین‌لرزه تاکنون خسارتی را نداشته است.

آمادگی پایگاه‌های مدیریت بحران در تهران

علی نصیری؛ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفتگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به زلزله ۳.۶ ریشتری حوالی ساعت ۷:۰۴ صبح امروز در قیامدشت در محدوده شرق استان تهران اظهار کرد: اگرچه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در طول هفته و به صورت شبانه‌روزی آمادگی برای مقابله با بحران از جمله زلزله را دارد، اما با توجه به زلزله اشاره شده در قیامدشت این آمادگی مضاعف خواهد بود.

وی افزود: شهروندان تهرانی نگران نباشند چرا که همانطور که گفته شد این زلزله خسارتی نداشته، اما در هر صورت مجموعه ستاد مدیریت بحران آمادگی کامل در این زمینه را دارد.

تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مقابله با بحران در آماده‌باش هستند

حامد یزدی‌مهر؛ مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نیز در ارتباط با وقوع زلزله ۳.۶ ریشتری در شرق استان تهران اعلام کرد: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد در آماده‌باش کامل قرار گرفته است؛ ضمن اینکه خوشبختانه تاکنون خسارتی از این زلزله اعلام نشده است و ماشین‌آلات و سوله‌های اسکان آمادگی کامل دارند.

وی همچنین از مردم خواست که آرامش خود را حفظ کنند.

آماده باش اورژانس استان تهران در پی وقوع زلزله

سرپرست اورژانس تهران از آماده باش اورژانس استان تهران در پی وقوع زلزله خبرداد.

 

برچسب ها: زلزله
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند