۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

با وجود پیشنهاد بالاتر استقلال؛ انتخاب ستاره ملی‌پوش پرسپولیس است

با وجود پیشنهاد بالاتر استقلال؛ انتخاب ستاره ملی‌پوش پرسپولیس است
پدیده لیگ برتر ترجیح می‌دهد به تیم سابقش بازگردد و پرسپولیسی شود.
کد خبر : ۶۲۸۸۲۱

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبر ورزشی، یکی از پدیده‌های لیگ ما محمدرضا خالد آبادی گلر جوان هوادار بود و که عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت و همین درخشش باعث شد تا او به گلر شماره یک تیم ملی امید تبدیل شود. خالدآبادی که در پایه‌های پرسپولیس حضور داشت، به احتمال فراوان با توجه به جذب علیرضا حقیقی، از هوادار جدا خواهد شد. دو تیم پرسپولیس و استقلال به شدت به دنبال این گلر هستند و مذاکراتی را با مدیران هوادار انجام دادند.

هواداری‌ها مبلغ رضایتنامه این گلر را ۱۲ میلیارد تومان گذاشتند که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بیشتر از ۸ میلیارد نمی‌تواند به آن‌ها پول بدهد. با این حال باشگاه استقلال حاضر است مبلغ درخواستی هوادار را در چند قسط به آن‌ها پرداخت کند. همچنین مبلغ پیشنهادی باشگاه استقلال به خالدآبادی هم از پیشنهاد پرسپولیس بیشتر است. با این حال انتخاب اول این گلر جوان پرسپولیس است و قلبا دوست دارد دوباره به تیم سابقش بازگردد.

خالدآبادی چند سال در تیم‌های پایه پرسپولیس بازی کرد و به همین دلیل دوست دارد در تیم مورد علاقه اش به میدان برود. حال باید دید در نهایت تکلیف این گلر ملی پوش چه خواهد شد و فصل آینده او را در کدام تیم خواهیم دید.

برچسب ها: هوادار