۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

بلاتکلیفی ۷ روزۀ یک جسد در شیراز!/ پسر نجات یافت اما مادر...

بلاتکلیفی ۷ روزۀ یک جسد در شیراز!/ پسر نجات یافت اما مادر...
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تکذیب تحویل ندادن جسد یک بیمار به دلیل پرداخت نکردن هزینه‌های درمان، توضیحاتی در این خصوص ارایه داد.
کد خبر : ۶۲۹۰۰۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، مهرداد شریفی در این باره گفت: در تاریخ ۹ خردادماه خانمی ۴۵ ساله به همراه یک پسر ۱۲ ساله بدلیل احتمال ابتلا به مسمومیت با گاز co با سابقه بیماری دیابت و قند خون بالا از یک مسافرخانه به اورژانس بیمارستان نمازی منتقل می‌شود.

وی افزود: به دلیل وخامت حال بیمار و تشخیص پزشک، وی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و پسربچه ۱۲ ساله به بخش اطفال بیمارستان نمازی منتقل و خدمات درمانی لازم به بیمار ارایه می‌شود.

شریفی اضافه کرد: در ادامه در تاریخ ۳ تیرماه خانمی که خود را صاحبکار قبلی ایشان معرفی نموده به بخش، مراجعه و کپی مدارکی را ارائه می‌نماید که منجر به تغییر هویت ایشان از مشخصاتی می‌شود که در زمان مراجعه به اورژانس ارایه شده بود.

شریفی ادامه داد: در این اثنا فردی که خود را فرزند ایشان معرفی کرده چند مرتبه مراجعه می‌کند و درخواست می‌کند که اموال همراه بیمار را دریافت کند که از وی درخواست می‌شود مدارک هویتی خود و مادرش را تحویل دهد که نامبرده از اینکار ممانعت می‌کند و دیگر نیز مراجعه نمی‌کند.

معاون درمان دانشگاه خاطرنشان کرد: پسر بچه ۱۲ ساله که همراه این بیمار بوده نیز تا تاریخ ۲۵ خرداد در بخش اطفال بستری بوده و پس از بهبودی کامل و بدلیل عدم پاسخگویی و دسترسی به برادرش تحویل بهزیستی می‌شود.

به گفته این مقام مسوول در دانشگاه در تاریخ ۱۵ تیر بدلیل وخامت حال بیمار، وی فوت می‌کند.

شریفی تاکید کرد: به دلیل بلاصاحب نبودن متوفی، تحویل جسد فقط به خانواده درجه یک میسر بوده است.

وی افزود: پس از پیگیری‌های فراوان و تماس‌های مکرر بیمارستان با فرزند بیمار در تاریخ ۲۲ تیر به همراه مدارک هویتی، مراجعه و جسد متوفی و اموال همراه وی را تحویل می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه این موضوع در فضای مجازی به گونه‌ای نامعتبر و دور از واقعیت انعکاس داده شده بود از مردم درخواست کرد تا اخبار را از رسانه‌های رسمی و معتبر دریافت کنند.

برچسب ها: جسد