۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

سپاهان ستاره‌اش را به پرسپولیس نمی‌دهد؛ به استقلال یا تراکتور بـرو!

سپاهان ستاره‌اش را به پرسپولیس نمی‌دهد؛ به استقلال یا تراکتور بـرو!
ظاهراً سپاهانی‌ها به مغانلو گفته‌اند که اگر اصرار به جدایی دارد، به تراکتور یا استقلال برود.
کد خبر : ۶۲۹۰۸۷

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبر ورزشی، هنوز فصل شروع نشده، ولی اغراق نیست اگر بگوییم که گره قهرمانی به دست شهریار مغانلو باز می‌شود. آقای گل فصل گذشته خواهان پیوستن به پرسپولیس است و سپاهان هم حاضر نیست که او را به رقیب اصلی‌اش واگذار کند.

این دو تیم تا هفته پایانی فصل گذشته رقابت نزدیکی برای قهرمانی داشتند و با آنچه در فصل نقل و انتقالات گذشته از حالا می‌توان گفت که این بار هم آن‌ها مدعیان اصلی قهرمانی خواهند بود.

سپاهان با گرفتن عیسی آل‌کثیر توانست ضربه‌ای به رقیب تهرانی‌اش بزند و پرسپولیس حالا به فکر جبران است، ولی شرایط مغانلو که هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده با گلزن فصل قبل پرسپولیس متفاوت است. در این مورد تصمیم‌گیرنده نهایی سپاهان است و بسیار بعید به نظر می‌رسد که ساکت باتجربه، چنین مهره ارزشمندی را به راحتی در اختیار رقیبش بگذارد. در روز‌های گذشته مغانلو تلاش کرده بود با فشار به سپاهان مسیر این انتقال را باز کند، ولی خبر رسید که باشگاه اصفهانی حق فسخ قراردادش را ۸۰۰ هزار دلار تعیین کرده؛ سنگ بزرگی که عملاً راه انتقال را می‌بندد، چرا که پرسپولیس مجبور است برای صدور رضایتنامه و دستمزد این مهاجم حداقل یک میلیون دلار پرداخت کند. گفته می‌شد که ممکن است مغانلو بخواهد از حضور در تمرینات امتناع کند، ولی او در تصاویر ویدیویی تمرینات سپاهان حضور دارد تا این شایعه منتفی شود. در ویدیو‌هایی که اینستاگرام سپاهان منتشر کرده، مغانلو در وسط قاب است تا این پیام منتقل شود که او فصل آینده هم با پیراهن زرد به میدان خواهد رفت. در همین حال شنیده شد که سپاهان در پاسخ به اصرار این مهاجم، آب پاکی را روی دستش ریخته و گفته که به هیچ وجه به او اجازه رفتن به پرسپولیس را نخواهد داد. ظاهراً سپاهانی‌ها به مغانلو گفته‌اند که اگر اصرار به جدایی دارد، به تراکتور یا استقلال برود. باید به سپاهان حق داد که به تقویت حریف مستقیمش کمک نکند؛ اگر پرسپولیس در پایان فصل با مغانلو قهرمان شود، هواداران سپاهان هرگز ساکت را نمی‌بخشند و او باتجربه‌تر از آن است که چنین اشتباه استراتژیکی را مرتکب شود.

برچسب ها: سپاهان