۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

دکلان رایس به آرسنال؛ بالاخره رسمی شد!

هافبک چند فصل اخیر وستهام به طور رسمی به توپچی‌های لندن پیوست.
کد خبر : ۶۲۹۱۴۱

دکلان رایس به آرسنال؛ بالاخره رسمی شد!

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم، باشگاه آرسنال بعدازظهر امروز (شنبه) به طور رسمی از خرید دکلان رایس با امضای قراردادی پنج ساله رونمایی کرد. این هافبک انگلیسی در انتقالی 105 میلیون یورویی (5 میلیون آن شامل بند پاداش‌ها می‌شود) از وستهام جدا و به جمع توپچی‌های لندن ملحق شد. این گرانقیمت‌ترین انتقال تاریخ بین دو باشگاه بریتانیایی است. همچنین دومین خرید گرانبهای تاریخ لیگ برتر پس از انزو فرناندس (از بنفیکا به چلسی) محسوب می‌شود.

رایس 24 ساله پس از عقد قرارداد رسمی با آرسنال گفت: می‌خواهم بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای‌ام را در این باشگاه داشته باشم. از تمامی هواداران آرسنال بابت حمایتی که در این مدت از من داشتند، تشکر می‌کنم. امروز اولین روزم را در این باشگاه سپری کردم و واقعاً احساس می‌کنم در خانه هستم.

رایس که از سال 2014 در عضویت وستهام بود و سال 2017 به تیم اصلی این باشگاه ملحق شد، در 245 بازی برای چکش‌ها به میدان رفت. این هافبک انگلیسی که تنها یک سال دیگر با وستهام قرارداد داشت، فصل اخیر به تیم تحت‌هدایت دیوید مویس برای قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا کمک کرد.

هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس که مورد توجه باشگاه‌های منچسترسیتی و بایرن مونیخ هم قرار داشت، در تیم آرسنال شماره پیراهن «41» را به تن خواهد کرد.

برچسب ها: وستهام آرسنال