۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

در مشهد کجا اقامت کنیم؟

در مشهد کجا اقامت کنیم؟
کد خبر : ۶۳۰۱۴۷

 

هتل جواد مشهد و دیگر هتل ‌های این شهر مقدس با انواع و اقسام امکانات و خدمات، آماده پذیرایی از مسافران هستند. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، باید بدانید با هر بودجه‌ای، امکان اقامت در این شهر برای شما مهیاست. از هتل ‌های لوکس و مجلل گرفته تا اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی درون این شهر وجود دارند. در این مقاله تعدادی از هتل‌های مناسب را با هم بررسی خواهیم کرد تا بدانید در مشهد کجا اقامت کنید.

هتل ‌های چهار ستاره مشهد

یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن اقامتی راحت و لوکس، انتخاب هتل‌های چهار ستاره مشهد است. این هتل‌ها هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به هتل‌های پنج ستاره دارند و امکانات و خدمات بسیار مطلوبی را به مسافران خود عرضه می‌کنند. در ادامه تعدادی از آن‌ها را باهم مورد بررسی قرار می‌دهیم:

هتل جواد مشهد

ساختمان هتل جواد در دهه گذشته ساخته شده، در نتیجه به‌طور تقریبی نوساز است و در 8 طبقه با 105 واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. هتل جواد درون خیابان امام رضا (ع) واقع شده و دسترسی مناسبی به حرم حضرت امام دارد. این هتل نزدیک‌ترین اقامتگاه چهار ستاره به حرم امام رضاست و اتاق ‌های متنوعی برای پذیرایی از مسافران دارد.

برخی از اتاق‌های این هتل تنها سرویس صبحانه و برخی از آن‌ها شامل سرویس فول برد صبحانه، ناهار و شام می‌شوند. هتل جواد اتاق‌هایی با سبک‌های متفاوت ملل مانند ایتالیایی، مراکشی و فرانسوی دارد که بسیار خاص دکور شده‌اند؛ همچنین برای زوج‌های جوان اتاق‌های اختصاصی ماه عسل تدارک دیده شده که شامل سرویس صبحانه تکی و سرویس فولبرد هستند.

این هتل دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت 50 خودرو، رستوران، اینترنت محدود، سالن ورزشی، خودپرداز و ... است؛ اما استخر، آتلیه، فروشگاه، فضای سبز، اتاق بازی، پارک کودک، زمین ورزشی و رستوران بام ندارد.

هتل فردوس مشهد

این اقامتگاه در مقابل بارگاه حضرت امام رضا (ع) ساخته شده و محل قرارگیری آن درون یکی از خیابان‌های منتهی به حرم است. هتل فردوس نزدیک بازارچه‌های اطراف حرم و بسیاری از اماکن مهم قرار دارد و بر اساس نظر مسافران از بهترین موقعیت مکانی برخوردار است.

اتاق‌های این هتل از یک تخته شروع می‌شوند و تا چهار تخته ادامه می‌یابند که هرکدام امکان انتخاب سرویس صبحانه تکی یا فولبرد را دارند. سوییت‌های آن نیز برای اقامت مسافران به همراه خانواده مناسب هستند؛ به‌طوری‌که هرکدام یک خواب دارند و ظرفیت چهار نفر را با سرویس صبحانه یا فولبرد، پذیرا می‎شوند.

هتل فردوس پارکینگ رایگان را با ظرفیت 50 خودرو در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد؛ زیرا در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. این اقامتگاه استخر ندارد؛ اما اتاق بازی، اتاق چمدان، سرویس باربری، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و سیستم تهویه مطبوع دارد.

هتل ‌های سه ستاره مشهد

برخی از مسافران با توجه به بودجه موردنظر خود برای اقامت در مشهد، به دنبال هتل‌های اقتصادی‌تری هستند. این هتل‌ها امکانات و خدمات مناسبی را نسبت به هزینه موردنظر مسافران در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در ادامه برخی از هتل ‌های سه ستاره مناسب و اقتصادی را بررسی می‌کنیم:

هتل پارسیان مشهد

هتل‌های پنج‌ستاره کیش برای داشتن اقامتی متفاوت در جزیره

پارسیان مشهد یکی از مناسب‌ترین اقامتگاه‌های اقتصادی شهر مشهد است که در خیابان کوه سنگی قرار دارد. همان‌طور که می‌دانید کوه سنگی یکی از جاذبه‌ های شهر مشهد به شمار می‌رود و مکان قرارگیری خیابان آن به دور از ترافیک است. اقامت در این هتل بیشتر برای افرادی مناسب است که با خودرو به مشهد سفر می‌کنند؛ زیرا فاصله آن تا حرم مطهر 8 دقیقه با خودرو است.

هتل پارسیان 7 طبقه دارد که شامل 45 اتاق می‌شود و به دلیل ظرفیت محدود اتاق‌ها در پیک شلوغی مشهد خیلی زود پر می‌شوند؛ بنابراین جهت رزرو اتاق ‌های این هتل باید زودتر از تاریخ ورود به مشهد اقدام کنید. اتاق‌ها شامل دو تخته، سه تخته و سوییت چهارنفره است که سرویس صبحانه و فول برد را برای مسافران در نظر گرفته‌اند.

پارسیان مشهد استخر ندارد؛ اما رستوران، پارکینگ رایگان با ظرفیت 40 خودرو، آسانسور، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، صندوق امانات، کافی نت و اتاق سیگار را دارد. اتاق‌های آن امکاناتی مانند بالکن، مبلمان، آباژور، کمد، رخت آویز، یخچال، تلویزیون و تهویه مطبوع را برای مسافران آماده کرده‌اند.

هتل تبرک مشهد

هتل‌های پنج‌ستاره کیش برای داشتن اقامتی متفاوت در جزیره

هتل ‌های چهار ستاره مانند هتل جواد مشهد امکانات منحصربه‌فرد و موقعیت مکانی نزدیک به حرم را دارند؛ اما هتل‌های سه ستاره‌ای مانند تبرک نیز وجود دارند که امکانات مطلوب ازجمله پارکینگ اختصاصی، رستوران مناسب با تراس و فضای باز، کافه کتاب، لابی شیک و اینترنت رایگان را در اختیار مسافران می‌گذارند.

بر اساس نظرسنجی مسافران، امکانات، محیط هتل و خدمات پرسنل هتل تبرک مشهد به‌طور تقریبی مانند هتل ‌های چهار ستاره است. هتل نو‌ساز تبرک در خیابان امام رضا قرار دارد که به حرم مطهر امام منتهی می‌شود. از خدمات خاص این هتل می‌توان به ترانسفر حرم اشاره کرد که از ساعت 10 صبح تا 18 به‌صورت همه‌روزه انجام می‌شود.

هتل تبرک اقامت کودکان زیر پنج سال را رایگان کرده و در صورت درخواست مسافران، امکان ترانسفر به فرودگاه و راه آهن را برای آن‌ها فراهم می‌کند. ترانسفر به حرم هر دوساعت انجام می‌شود که هزینه آن برای مسافران رایگان است.

رزرو هتل ‌های مشهد با فلای تودی

برای اینکه اقامتی مناسب در شهر مشهد را تجربه کنید، ابتدا باید انگیزه و بودجه خود را مشخص کنید، سپس به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این وب‌سایت می‌توانید بر اساس اولویت‌های خود انواع هتل‌ها مانند هتل جواد مشهد را جستجو کرده و مشخصات آن‌ها را به‌دقت مشاهده کنید؛ همچنین می‌توانید نظر مسافران دیگر را مطالعه کرده و بر این اساس تصمیم‌گیری کنید. امکان خرید بلیط هواپیما مشهد تهران نیز در این وب‌سایت وجود دارد، تنها کافی است تاریخ ورود و خروج خود به مشهد را وارد کنید.