۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
تفریحات لاکچری آقازاده ها؛

زمین خواران در فشافویه در حال اسکی هستند؛ لطفا مزاحم نشوید!

زمین خواران در فشافویه در حال اسکی هستند؛ لطفا مزاحم نشوید!
فردی به نام ع. ن از مدیران شرکت مجتمع دامپروری دامگستر به دلیل عدم مشخص شدن تکلیف پرونده افراد نزدیک به او هم اکنون در حال جولان دادن در منطقه فشافویه و شرکت دامگستر هستند!
کد خبر : ۶۳۱۳۶۱

به گزارش پایگاه خبری صراط سال گذشته بود که خبرگزاری فارس در خبری با عنوان «زمین‌خواران ١٨٠٠ هکتاری در فشافویه دستگیر شدند» از موفقیت سربازان گمنام وزارت اطلاعات در شناسایی برخی مدیران دولتی و خصوصی در تشکیل یک باند زمین خواری در فشافویه شهر ری خبر داد.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: اداره اطلاعات غرب تهران با رصد دقیق در فرصت مناسب تعدادی از مدیران مجتمع دامپروری دامگستر و ٢ تن از بخشداران سابق فشافویه را دستگیر و روانه زندان کرد.

یکی از افرادی که دستگیر و روانه زندان شد و حالا با وثیقه چند ده میلیاردی آزاد است فردی است به نام ن از مدیران شرکت مجتمع دامپروری دامگستر که به دلیل عدم مشخص شدن تکلیف پرونده افراد نزدیک به او هم اکنون در حال جولان دادن در منطقه فشافویه و شرکت دامگستر هستند!

شنیده‌های ما حاکی از آن است نه تنها برخورد با این شبکه زمین خوار کار ساز نبوده بلکه این روز‌ها آقا زاده وی ع. ن محفلی را در منطقه دریاچه مصنوعی این مجموعه ایجاد کرده و ضمن برگزاری مهمانی در این مجموعه در حال گذراندن تفریحات لاکچری و اسکی رو آب با دوستان و آشنایان خود و خندیدن به ریش مردم و نهاد‌های نظارتی است.