۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
ماجرا‌های برکناری معاون سیاسی وزیر کشور همچنان ادامه دارد؛

این بار قالی باف وزیر را تهدید کرد/رئیس مجلس: اگر وحیدی تحت فشار عزل و نصبی را بپذیرد باید برای خود آن وزیر تعیین تکلیف کرد + فیلم

این بار قالی باف وزیر را تهدید کرد/رئیس مجلس: اگر وحیدی تحت فشار عزل و نصبی را بپذیرد باید برای خود آن وزیر تعیین تکلیف کرد + فیلم
رئیس مجلس گفت: زمانِ شهرداری به من گفتند به‌شرطی به تو رای می‌دهیم که در عزل و نصب‌ها با ما مشورت کنی. من گفتم مشورت را می‌شنوم، اما با تصمیم شما کسی را نمی‌آورم. الان هم وزیر کشور همین حق را دارد.
کد خبر : ۶۳۲۰۶۵

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فرهیختگان، پس از اینکه معاون سیاسی معذول وزیر کشور گفت "قالی باف بر استیضاح وحیدی حتی در شب حادثه شاهچراغ اصرار داشته" حالا قالی باف که در دانشگاه علامه گفته: بخشنامه نشان می‌دهد که طول مسئولیت نماینده به‌جای چهار سال شده است سه سال. رئیس کمیسیون و وزیر می‌خواهند بروند یک جایی، باید از استاندار اجازه بگیرند؟ این دقیقاً دخالت معاون سیاسی در انتخابات است.

محمدباقر قالی باف، رئیس مجلس، در دانشگاه علامه همچنین گفته:

اگر وزیری تحت فشار عزل و نصبی را بپذیرد، باید برای خود آن وزیر تعیین‌ تکلیف کرد، اما وحیدی قبل از موضوع بخش‌نامه تصمیم به تغییر معاونش داشت.

اگر بخش‌نامه قانونی بود، چرا آقای وحیدی خودش لغوش کرد؟ اگر قانونی بود، پایش می‌ایستاد. آقای وحیدی گفتند از این بخشنامه مطلع نبودم، وقتی فهمیدم خلاف قانون است، لغوش کردم.