۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران برابر هنگ کنگ در ست دوم

پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران برابر هنگ کنگ در ست دوم
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
کد خبر : ۶۳۲۲۲۴

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه به مصاف تیم هنگ‌کنگ رفت.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی برای این دیدار سیدمحمد موسوی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، جواد کریمی، میلاد عبادی‌پور، محمد، ولی زاده را به میدان فرستاد.

بازی با استقبال پرشور هواداران ارومیه‌ای همراه بود له طوری که سالن غدیر این شهر مملو از جمعیت بود. تیم ملی والیبال هنگ‌کنگ در بازی روز گذشته مقابل عراق شکست خورد.

ست اول؛ ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران

اولین امتیاز توسط میثم صالحی برای ایران به دست آمد. در امتیاز‌های ابتدایی بازی، هر دو تیم پایاپایی پیش رفت. وقت استراحت اول برای هر دو تیم گرفته شد و پس از آن شاگردان عطایی توانستند فاصله خودشان را با تیم هنگ‌کنگ زیاد کنند و تیم برنده میدان بود. وقت استراحت دوم هم برای هر دو تیم در شرایطی گرفته شد که ایران با امتیاز ۱۶ بر ۱۰ پیش بود. پس از پایان وقت استراحت، هر دو تیم به میدان آمدند، اما بلافاصله با کسب امتیاز توسط موسوی، سرمربی تیم هنگ‌کنگ وقت استراحت گرفت. در ادامه هنگ‌کنگی‌ها مغلوب ایران شدند و نتوانستند فاصله خود را کاهش دهند و به این ترتیب این ست با اختلاف امتیاز زیاد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۱۵ به سود ایران

اولین امتیاز این ست هم برای ایران به دست آمد، با وجود اینکه هنگ‌کنگی‌ها در ست دوم تلاش زیادی کردند تا بتواند فاصله امتیاز را با ایران کم کنند، اما این اتفاق نیفتاد و ایران همچنان پیشتاز میدان بود. این ست با هماهنگی خوب بازیکنان ایران و عملکرد فوق‌العاده آن‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به پایان رسید.