۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی:

هشدار به کشور بحرین برای ایجاد روابط با صهیونیست‌ها/ رژیم صهیونیستی هیچ مشروعیت سیاسی ندارد

هشدار به کشور بحرین برای ایجاد روابط با صهیونیست‌ها/ رژیم صهیونیستی هیچ مشروعیت سیاسی ندارد
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، گفت: صهیونیست ها با همراهی و اعمال فشار ایالات متحده به برخی از کشورها منطقه، می خواهند چهره شکست خورده خودشان در عرصه بین الملل را تطهیر کنند از این رو موضوع بازگشایی رسمی از سفارتخانه شان در منامه را مطرح کرده اند.
کد خبر : ۶۳۳۷۰۷

به گزارش صراط به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری، در واکنش به سفر وزیرخارجه رژیم صهیونیستی به بحرین در راستای عادی سازی روابط، گفت: منامه نباید فراموش کند که رژیم اشغالگر قدس مردم فلسطین را آواره کرده و هزاران کودک و زن بی گناه را از خانه هایشان بیرون رانده است؛ به عبارتی این رژیم اصلا قابل اعتماد نیست و حتما آسیب ارتباط با صهیونیست ها دامن کشورهایی که درصدد عادی سازی روابط هستند را خواهد گرفت.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروزه کشورهای حاشیه خلیج فارس با تغییر در نوع ارتباط‌شان با جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که متوجه هستند طرح عادی سازی رژیم غاصب اسرائیل به نفع هیچ یک از ملت ها نیست، از این رو منامه نیز باید از این کشورها الگو بگیرد.
وی ادامه داد: متاسفانه صهیونیست ها با همراهی و اعمال فشار ایالات متحده به برخی از کشورها منطقه، می خواهند چهره شکست خورده خودشان در عرصه بین الملل را تطهیر کنند از این رو موضوع بازگشایی رسمی از سفارتخانه شان در منامه را مطرح کرده اند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی باید اذعان کرد رژیم صهیونیستی هیچ مشروعیت سیاسی ندارد و سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین برای رفع این نقص است.
عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نابودی رژیم صهیونیستی خیلی نزدیک است، تصریح کرد: بدون شک قدس و مناطق اشغالی آزاد خواهد شد و این موضوع در رخدادهای اخیر کاملا مشهود است؛ بنابراین به کشورهایی مانند بحرین توصیه می شود از سران رژیم صهیونیستی فاصله بگیرند.