۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷

آشنایی ‌بیشتر با پرندگان‌ خشمگین+عکس

بازی های ساده همیشه محبوب بوده اند و طرفدارارن بسیار زیادی داشته اند البته برخی از آن ها به پروژه های شکسته خورده تبدیل شده اند اما برخی دیگر باعث تحول در عرصه بازی شده اند.
کد خبر : ۶۳۳۷۶
به گزارش صراط به نقل از مشرق، بازی پرندگان خشمگین یکی از آن بازی هایی است که شاید در ابتدا فکر کنید بسیار ساده یا غیر جذاب به نظر می آید اما پس از انکه مقداری بازی کنید مطمئنا به آن عادت می کنید و اگر روزانه حداقل یک ساعت بازی نکنید اصلا نمی توانید زندگی کنید.

شاید برای شما نیز جالب باشد که این بازی از کجا به اینجا رسید و البته در ادامه به نسخه آخری این بازی نیز بیشتر می پردازیم.



در سال 2009 وقتی که شرکت Rovio به دنبال یک ایده جدید برای یک بازی یود یکی از بازی سازان این شرکت ایده یکسری پرنده بدون بال و عصبانی را داد در ابتدا تنها روی کاغذ طرح پیاده شد و پس از آن خوک ها به عنوان افراد شرور این بازی انتخاب شدند.

در همان سال یک بازی دیگر به همین سبک وارد بازار شده بود که می توان آن را به نوعی یکی از بازی های اصلی که پرندگان خشمگین از آن الهام گرفته اند نام برد. این بازی به گونه ای بود که در آن باید به کمک یک منجنیق تعدادی سرباز که در خانه هایی قرار داشتند را از بین می بردید.



البته بسیار ناعادلانه است که بگوییم پرندگان خشمگین یکی کپی کامل از این بازی است چرا که در بازی پرندگان خشمگین شما ایده های بسیار جالب تری می دید. بازی خراب کردن قلعه آنقدر راحت بود که حتی بدترین بازی کن ها نیز ام را در نیم ساعت تمام می کردند و بیشتر نقشه هایش یکی بودند.



بازی پرندگان خشمگین هر دفعه با یک نقشه جدید و یا رونمایی به موقع از یک پرنده جدید همه را غافل گیر می کرد و باعث می شد تا باز هم شما به بازی ادامه بدهید و از آن دل نکنید اما یکی از نکاتی که باعث شده بود تا این بازی رو به یک نواختی برود این بود که در نحوه شلیک ها هیچ تغییری ایجاد نمی شد و همچنان تیر اندازی ها تفاوتی نداشت.

شاید باهوش ترین کپی کارها و بازی ساز ها هم به ذهنشان نمی رسید که می توانند خیلی راحت این پرندگان کوچک را به فضا بفرستند و در آنجا به مقابله با خوک ها بپردازند. این ایده باعث شد تا بار دیگر این پرنده های بسیار عصبانی به تیتراول روزنامه ها و سایت های بازی تبدیل شوند.



بازی پرندگان خشمگین این بار در فضا اجرا می شود و با تغییرات گسترده ای که این بازی کرده است می تواند بار دیگر باعث شود تا شما ساعت ها بدون توجه به گذر زمان مشغول این بازی باشید.

داستان بازی که معلوم است و شما باید با زدن خوک های بدجنس که تخم های پرندگان را دزدیده اند آن ها را بازگردانید و در این راه باید تا جایی که امکان دارد ستاره جمع کنید و با کمترین شلیک بیشترین میزان امتیاز را کسب کنید. اما در اینجا بیشتر می خواهیم به نکات جدید این بازی اشاره کنیم.



یکی از اولین نکته هایی که در بازی به چشم می خورد نیروی جاذبه است. روی زمین همه شلیک ها به سادگی انجام می شد و همیشه پرتاب ها بسیار راحت و به صورت صاف بودند و نیروی جاذبه رو به زمین بود اما این بار هر جسمی که در فضا قرار دارد نیروی خاصی را به پرنده شما وارد می کند و همین نکته می تواند محرک اصلی شما برای انجام این بازی باشد.

با وجود اینکه تعداد اجرامی که در آسمان قرار دارند بسیار زیاد است شلیک ها بسیار سخت می شود و البته برای راحتی شما در ابتدای مراحل خط چین هایی به صورت پیش فرض برای شما و برای اینکه بتوانید بهترین پرتاب را داشته باشید در نظر گرفته شده است و البته در مراحل ابتدایی این خط چین ها بازی را بسیار آسان کرد است که به مرور این مشکل برطرف می شود.



نکته دیگر در بازی اضافه شدن باس فایت ها است که بازی را بسیار جذاب تر کرده است. در این بازی این نکته از همان ابتدا جایش خالی بود ولی این بار شرکت Rovio با در نظر گرفتن آن این مشکل را نیز بر طرف کرده است. باس فایت ها شاید کوچک باشند اما بسیار بازی را جذاب می کرنند. برای مثال ما همیشه به اجسام ثابت شلیک می کنیم اما این بار یکی از باس ها سوار بر یک سفینه در حال حرکت است و باید آن را بزنیم که این خود بازی را از یک حالت تکراری گذشته خارج می کند.

نحوه از بین بردن دشمنان نیز به همان سبک گذشته است و تنها باید به آنها ضربه هایی وارد کنید تا از بین بروند ولی بازهم در این مورد نیز نوآوری هایی انجام شده است چرا که برخی از خوک ها در جو و در داخل حباب هستند و با ضربه زدن به آنها وارد جو می شوند و در آنجا نیز گم می شوند.

در کل بازی پرندگان خشمگین یک کار بسیار جالب انجام داده است و همین باعث شده است تا بار دیگر این بازی به صدر جدول پر فروش ها برگردد و این امر به خودی خود نشان دهنده آن است که این بازی همیشه در بین پرطرفدارترین ها قرار دارد. به شما توصیه می کنیم تا این بازی را از دست ندهید و آن را حتما یک بار امتحان کنید.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۲
آیا از زوایای پنهان این بازی چیزی می دانید؟اگر می دانید بیان کنید.....
زیرا هر چه که جهانی شود چیزی پشت آن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یک کلام از مادر عروس
توهم
توطئه
.
.
.
مرگ بر اسرائیل!!
محمد رضا - تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما اسراییل پشت این بازیه من میدونم !!!