۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
همراهی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با کاروان زایرین اربعین حسینی (ع)

نظارت مدیران ایساکو از طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» ادامه دارد

نظارت مدیران ایساکو از طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» ادامه دارد
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همزمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی و هم‌راستا با اجرای مسئولیت‌پذیری اجتماعی طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» را از ۵ تا ۱۷ شهریور سال جاری در نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی در مرز‌های خروجی کشور در دست اجرا دارد و این طرح به صورت مستمر توسط مدیران ارشد، مورد پایش و نظارت میدانی قرار دارد.
کد خبر : ۶۳۳۷۷۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو جمعی از مدیران این مجموعه به منظور بررسی حسن اجرای طرح و پشتیبانی از کارکنان مجموعه در راستای اجرای هر چه بهتر آن، در شهر‌های مرزی چذابه، شلمچه، مهران، خسروی، باشماق و تمرچین حضور یافتند؛ بنابراین گزارش، این تیم مدیریتی با توجه به اوج گرفتن حضور پرشور زایرین حرم حسینی (ع) و نزدیک شدن به روز اربعین، با حضور در مسیر و مناطق مرزی در کنار ناوگان امدادی و کارکنان نمایندگی‌ها قرار گرفتند تا ترافیک و توقف ناشی از نقص فنی خودرو‌ها با سرعت هر چه بیشتر برطرف شود و هموطنان به سفر معنوی خود ادامه دهند.

گفتنی است در این طرح ۳۶ نمایندگی تک‌شیفت، دو شیفت، شبانه‌روزی و چادر تعمیرگاهی شهر چذابه ویژه ایام طرح و همچنین فروشگاه‌های مجاز کشیک، آماده خدمت به هموطنان هستند. همچنین در این طرح ۱۶۸ اکیپ امدادی، بیش از ۱۷۵ امدادگر و ۱۳ کانکس امدادی با حضور امدادگران مجرب و بهره‌مندی از قطعات استاندارد و مورد تایید خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو در مرز‌ها مستقر شده‌اند.

در این طرح ایاب و ذهاب، اجرت و حمل محصولات ایران خودرو برای زایرین حرم اباعبدالله الحسین توسط شرکت امدادخودرو ایران رایگان بوده و این ناوگان از آغاز طرح تا کنون موفق شده است با میانگین زمان انتظار ۱۷.۳۲ دقیقه به هموطنان خدمت‌رسانی کند.

لازم به ذکر است ارایه خدمات عمومی به تمامی خودرو‌ها فارغ از برند و نوع کارخانه توسط این شرکت، انجام پذیرفته است. این خدمات شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخت‌رسانی، بازکردن درب­های خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس بوده است.

به طور کلی در طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» تا کنون ۶۱۸۶ خودرو در نمایندگی‌های منتخب پذیرش شده و سرویس‌های لازم برای تسریع در سفر و چابک سازی امور این سفر معنوی برای این خودرو‌ها به اجرا در آمده است.

هموطنان می‌توانند در طول مسیر رفت و برگشت از ایران به کشور عراق و بالعکس در صورت نیاز به هر گونه خدمات امدادی، از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ درخواست‌های خود را ثبت فرمایند.