۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
رئیس فدراسیون والیبال:

راه‎اندازی طرحی نو در فوتبال حوزه بانوان

راه‎اندازی طرحی نو در فوتبال حوزه بانوان
رئیس فدراسیون والیبال گفت: ۶ ماه امسال از نظر نتایج در رده‌های پایه و انتظارات مردم در مسابقات قهرمانی آسیا سخت بود، امیدوارم در ادامه سال با کسب موفقیت به انتظارات مردم جامه عمل بپوشانیم.
کد خبر : ۶۳۳۸۸۰

به گزارش صراط به نقل از صداوسیما؛ محمدرضا داورزنی در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال اظهار داشت: امیدوارم در فضای کاری بیشتر با توجه به رویداد‌های پیش رو خود را برای برآوردن خواسته مردم و انتظار جامعه والیبال آماده‌تر کنیم و سومین بار سهمیه المپیک را کسب کنیم.
 
رئیس فدراسیون والیبال افزود: اتفاقاتی که در دو دهه گذشته رخ داده نتیجه زحمات همه شما عزیزان است. امیدوارم باقی سال ۱۴۰۲ که ۶ ماه سخت آن گذشته است به خوبی پشت سر بگذاریم. ۱۴۰۱ سال بسیار پربرنامه‌ای بود، این ۶ ماه ۱۴۰۲ هم به لحاظ نتایج در رده‌های پایه و انتظارات مردم در مسابقات قهرمانی آسیا سخت بود و باید تلاش کنیم چالشی که در آسیا داریم به خوبی پشت سر بگذاریم.
 
وی ضمن تبریک به تیم زیر ۱۶ سال که در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال طلا کسب کرد، گفت: این تیم با کسب عنوان قهرمانی آسیا در نخستین مسابقه این رده سنی، سال آینده در رقابت‌های قهرمانی جهان زیر ۱۷ سال حضور خواهد داشت. نائب قهرمانی نوجوانان جهان و قهرمانی جوانان همگی بیانگر پشتوانه‌های خوبی است که برای تیم بزرگسالان در راه است و با تلاش بیشتر تیم به امید خدا تیم قدرتمندتری در آینده می سازیم.
 
داورزنی افزود: تلاش کردیم که در حوزه بانوان طرحی نو راه اندازیم تا با توجه به تغییر نسل در این تیم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. به همه دوستان در حوزه‌های ساحلی، بانوان و سالنی همچنین به مدیران هیئت‌ها و مربیان و … خسته نباشید می‌گویم؛ همگی تلاش کردند که نتایج قابل قبولی به دست آورند. برای کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو آرزوی موفقیت دارم تا برای سومین بار روی سکو رفته و بهترین مدال را از آن خود کند. امیدوارم با حضور برای سومین بار در المپیک دل مردم را شاد کنیم که این اتفاق تنها با همدلی رخ خواهد داد.
 
وی گفت: گزارش عملکرد فدراسیون به شکل کتابچه در خدمت دوستان هست و بیش از این وقت دوستان را نمی‌گیریم و امیدوارم همراه هم مسیر موفقیت را طی کرده و به انتظارات مردم جامه عمل بپوشانیم.