۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس:

به حضور بیرانوند در دیدار با النصر عربستان امیدواریم

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس امیدواری بسیار بالایی برای حضور علیرضا بیرانوند در دیدار با النصر عربستان دارد.
کد خبر : ۶۳۴۰۰۵

به گزارش صراط به نقل از تسنیم؛ خبر مصدومیت علیرضا بیرانوند در دیدار دوستانه ایران مقابل بلغارستان بیش از آنکه برای کادر فنی تیم ملی نگران‌کننده باشد، پرسپولیس را وارد یک شوک بزرگ کرد.

سرخپوشان که روز سه‌شنبه (28 شهریور ماه) در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان خواهند رفت، طبق گفته پزشکان دروازه‌بان ملی‌پوش خود را دو تا سه هفته در اختیار نخواهند داشت که همین موضوع موج نگرانی عجیبی بین هواداران این تیم ایجاد کرده است.

پرسپولیسی‌ها که بعد از جدایی گوهری ذخیره مطمئنی برای بیرانوند ندارند، حالا به شدت امیدوارند این دروازه‌بان ملی‌پوش هر طور که شده خود را به دیدار با النصر برساند.

در همین زمینه نیز علیرضا بیرانوند هر روز صبح و بعدازظهر فیزیوتراپی‌های فشرده‌ای را زیر نظر پزشکان و مربیان پرسپولیس دنبال می‌کند و همین موضوع کادر فنی این تیم را به بازگشت زودهنگام بیرانوند امیدوار کرده است.

بیرانوند پس از چند روز فیزیوتراپی، قرار است روز چهارشنبه هفته جاری تست‌ها و آزمایش‌های پزشکی مجددی را پشت سر بگذارد و پس از آن تا حد زیادی سرنوشت قطعی این بازیکن برای دیدار با النصر مشخص خواهد شد.